تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۱۳
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان و بلوچستان با اشاره به برخورد قانونی با سه هزار و 800 مورد تخلف حادثه ساز رانندگان خودروها در زاهدان گفت: مجموعه پلیس راهور استان هیچ گونه گذشت و اغماضی در این خصوص نخواهد کرد.
تخلفات رانندگی، دور دور کردن،ویراژ،پلیس راهور،تخلفات حادثه ساز رانندگی
عکس اینترنت
تخلفات رانندگی، دور دور کردن،ویراژ،پلیس راهور،تخلفات حادثه ساز رانندگی عکس اینترنت
به گزارش عصرهامون، ماجرا وصف قصه ای تکراری از ماشین های لوکس در خیابان دانشگاه، بزرگمهر، بزرگراه سرداران شهید، بولوار انقلاب و پرستار زاهدان است که به قول صاحبان آنها دارندگی و برازندگی. خیابان های شهری که به جای دادن احساس امنیت به شهروندان، جولانگاه ویراژ و فخرفروشی و نمایش خودروهای تجملاتی برای کورس بازی یا همان «دور دور کردن»بچه پول دارها شده است.
افرادی که جز بالا و پایین کردن خیابان ها و کورس گذاشتن با رقیبان کار دیگری ندارند و این «دور دور کردن»ها برایشان تفریح و سرگرمی است.
در همین راستا پلیس با اجرای طرح امنیت ترافیکی در خیابان دانشگاه زاهدان اقدام به برخورد قانونی با متخلفان حادثه ساز رانندگان خودروها کرد.
در خصوص جزئیات این طرح سرهنگ نام درست رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: طرح برخورد با تخلفات حادثه ساز  به خصوص در خیابان دانشگاه زاهدان از 29 فرودین ماه با شدت بیشتر آغاز و همچنان ادامه دارد.
وی گفت: تعداد 186 دستگاه خودرو متخلف که آگاهانه اقدام به انجام حرکات نمایشی و حادثه ساز کردند، متوقف شد.
به گفته این مسئول در این مدت تعداد 720 دستگاه خودرو متخلف و هنجارشکن نیز در سامانه پلیس راهور ناجا توقیف سیستمی شده است .
 
پلیس راهور استان با قاطعیت با متخلفان برخورد خواهد کرد
نام درست در تکمیل مطلب فوق بیان کرد: دوربین های سامانه مانیتورینگ و ثبت تخلفات پلیس راهور استان با رصد کامل و شبانه روزی تمامی سطح شهر زاهدان به خصوص خیابان دانشگاه با تخلفات حادثه ساز برخورد و گره های ترافیکی احتمالی، تصادفات و سایر موارد لازم را به تیم های محسوس و نامحسوس فعال در سطح شهر و خیابان دانشگاه اعلام می کنند.
وی ادامه داد: آن دسته از رانندگان متخلفی که به هر دلیل با انجام هنجارشکنی و قانون گریزی قصد برهم زدن امنیت ترافیکی را دارند، بدانند که مجموعه پلیس راهور استان هیچ گونه گذشت و اغماضی در این خصوص نخواهد کرد و با قاطعیت با متخلفان برخورد خواهد کرد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خاطر نشان کرد: با اجرای طرح امنیت ترافیکی در خیابان دانشگاه زاهدان با بیش از سه هزار و 800 مورد تخلف حادثه ساز رانندگان خودروها برخورد قانونی شد.
 
انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcbsfb8srhbggp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما