تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۵
گلایه‌ مردم از نحوه خدمات‌رسانی شرکت مخابرات؛

ضعف اینترنت و قطعی مکرر تلفن مردم فنوج را کلافه کرد

قطع اینترنت و اختلال در شبکه‌های تلفن همراه در مناطق مختلف شهرستان فنوج این روزها روند صعودی به خود گرفته و نارضایتی شهروندان این شهر را از خدمات این شرکت در پی داشته است.
ضعف اینترنت و قطعی مکرر تلفن مردم فنوج را کلافه کرد
به گزارش عصرهامون، جمعی از اهالی شهرستان فنوج بخش کتیج از عدم ارائه خدمات سرویس اینترنت توسط شرکت مخابرات در این شهر اظهار گله مندی کرده و گفتند: این اختلال در شبکه سرعت‌پایین، قطع وصل مکرر اینترنت و عدم آنتن دهی تلفن همراه را به دنبال داشته است.

یکی از شهروندان با بیان اینکه قطعی های مکرر باعث شده تا برای برقراری هر تماس تلفنی و یا استفاده از اینترنت به دفاتر مخابراتی مراجعه و یا به ارتفاعات برویم، گفت: مسئولان شرکت مخابرات باید با جدیت بیشتری در قبال هزینه هایی که از مشترکین برای نصب و راه اندازی تلفن و اینترنت دریافت می کنند خدمات دهی کنند.

وی افزود: پشتیبانی تلفن و خدمات اینترنت در شهرستان فنوج  نامطلوب است و در اکثر اوقات برای وصل مجدد تلفن و اینترنت باید تا 48 ساعت انتظار کشید.

به گفته اربابی یکی از ساکنین بخش کتیج، قطعی های مکرر در حالی امان مردم را بریده است که ساکنان شماری از محلات بارها به مرکز مخابرات شهرستان مراجعه کرده و تاکنون نتیجه‌ای دریافت نکرده‌اند و کسی پاسخگوی مشکلات آنان نیست.
وی ادامه داد: قطعی تلفن‌ باعث ایجاد مشکلات و نگرانی‌های زیادی برای دانش‌آموزان، دانشجویان و حتی کسبه شده است، بیشتر خانواده‌ها برای شرکت دانش آموزان در کلاس‌های آنلاین و امتحانات اقدام به خرید بسته اینترنت تلفن ثابت کردند که با قطعی تلفن‌ها امکان استفاده از آن هم وجود ندارد.
  
در تماسی که خبرنگار ما با مشتاق احمد ریگی، فرماندار فنوج پیرامون این مطالبه مردمی داشت، وی گفت: حدود 15 سال پیش فیبر نوری در کل این شهرستان به صورت هوایی بکارگیری شد، اما در سال های اخیر برای کاهش سرقت ها و یا قطعی ها در پی پیگیری های انجام شده توسط مسئولان مربوطه بخشی از فیبر به صورت زمینی کار شد.

وی افزود: تاکنون از سمت منطقه اسپکه به مسکوتان 35 کیلومتر و از سمت مسکوتان به فنوج نیز 42 کیلومتر فیبر زمینی بکارگیری شده و سه کیلومتر دیگر باقی مانده است.

این مسئول با بیان اینکه حق با مردم است، ادامه داد: برای اجرای پروژه بکارگیری فیبرنوری شرکت مخابرات 2 پیمانکار در نظر گرفت که یکی از سمت مسکوتان به فنوج بکارگیری شد، در این زمینه برای انجام سه کیلومتر دیگر پیمانکار کار را به هر دلیلی رها کرده است؛ که پیگیری هایی در دستور کار است تا مشکل هر چه سریعتر حل شود.

ریگی تصریح کرد: تعهدی هم پیمانکار از سمت جلگه بر عهده گرفته و قرار بوده کار از سمت جلگه هاشم شهرستان دلگان انجام شود که در این زمینه هم وقفه چندین ماهه به وجود آمد و پیمانکار به تعهداتش عمل نکرد.

فرماندار فنوج با اشاره به اینکه شرکت مخابرات باید دلیل عدم انجام کار را توضیح دهد و جوابگو باشد، گفت: با پیگیری هایی که تاکنون انجام شده وضعیت قطعی تلفن همراه و یا اینترنت به نسبت قبل کاهش پیدا کرده؛ و تلاش برای رفع مشکلات در دستور کار است.
 
انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdciuzazut1aw52.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما