تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۷
گزارشی که به کاربران کمک می کند تا با تبلیغات آنلاین به کسب و کارشان رونق ببخشند.
نکاتی برای تبلیغات در شبکه های اجتماعی
 به گزارشسرویس فضای مجازی عصر هامون، بازاریابی در فضای مجازی  علاوه بر فراهم آوردن شرایط مساوی تبلیغات، به کاهش هزینه های ناشی از چاپ پوستر , بیلبورد و به روز رسانی اطلاعات نیز کمک می کند. و همچنین در ضریب نفوذ استفاده از اینترنت در سطح جامعه  هم اثر گذار خواهد بود. اما اینکه چگونه از فرصت تبلیغات در فضای مجازی به نحو ه  درست  استفاده کنیم به مهارت کاربران بر می گردد. 


نکاتی برای تبلیغات در شبکه های اجتماعی
راه های متنوعی برای اینکه بتوانیم از طریق اینترنت بازاریابی کنیم وجود دارد و تقریبا همه  ما با تبلیغات سایت های مختلف که  مورد بازدید ما قرار دارد، مواجه شده ایم.
این روش یکی از روش های متداول تبلیغات و بازاریابی اینترنتی می باشد که مانند نصب تبلیغات بر روی دیوار های شهر است.

بدین صورت که ما تبلیغات خود را باز طریق یک عکس ،متن، فایل چند رسانه ای بر روی سایت های پر بازدید قرار می دهیم  و یا اینکه با طراحی سایت شخصی و بهینه سازی  سایت  بتوانیم  آن را  به مرحله عمل برسانیم.
 
 در این خصوص کاربران باید در طراحی سایت خود دقت نمایند و یا طراحی سایت را به شرکت های معتبر طراحی واگذار کنند  تا در بهینه سازی سایت موفق تر باشند و بتوانند بازاریابی اینترنتی وسیعی را شروع کنند.
 
اما  باید توجه داشته باشید که در کنار طراحی سایت  باید به معضل سرعت اینترنت در ایران نیر توجه کرد. چرا که مشکل سرعت باعث شده است که تا حدودی از محبوبیت اینترنت در ایران کاسته شود .چون در ساعات اوج ترافیک یا در دوره هایی خاص سرعت اینترنت کاهش می یابد و کاربر شما آنقدر اذیت می شود که عطای وب سایت یا وبلاگ شما را به لقای آن می بخشد!
 
 همه وب سایت های ایرانی قسمتی از ترافیک خود را به این دلیل از دست می دهند. و این حقیقتی است که وجود دارد و اگر می خواهید یک وب سایت ایرانی داشته باشید باید این را در محاسبات خود دخالت دهید. چون مخاطبان شما در ایران هستند. بنابراین باید وب سایتی داشته باشید که برای سرعت پایین طراحی شده باشد.
 
استفاده از گرافیک حجیم و تبلیغات گرافیکی چشمک زن عجیب و غریب منجر به این می شود که به سادگی قسمتی از مشتریان خود را از دست بدهید. در حالیکه از این تبلیغات انتظار درآمد بیشتری داشتید! به یاد داشته باشید همه مشتریان شما دارای اینترنت باند پهن نیستند یا بعضی از آنها هم که اینترنت مثلاً سرعت بالا دارند در عمل سرعت دسترسی شان به اینترنت از استاندارد های جهانی بسیار پایین تر است. این مشکل به خصوص در شهر های کوچک بیشتر رخ می نماید. پس وب سایت خود را باید به گونه ای بهینه سازی کنید که در کمترین زمان ممکن صفحاتش لود شوند.
 
 
نکاتی برای تبلیغات در شبکه های اجتماعی
 
جدا از طراحی وب ،  می توان در ساخت کانال‌های اجتماعی و درگیر کردن مخاطبان  از صفحات اجتماعی کمک گرفت که این کار  با ساخت  پروفایل  هایی در فیسبوک و توئیتر   و اینستگرام  انجام می شود. و به شما کمک می کند تا مخطبان بیشتر را جذب کنید و تاثیر گذاری بیشتری رو آنها داشته باشید. 
 
 
تحقیقات جدیدی در این خصوص وجود دارد که به کاربران کمک می کند تا در  تبلیغاتشان درشبکه های اجتماعی  موفق تر باشند . این تحقیقات نشان می دهد  استفاده از تبلیغ کلمه ای  تنها 10% به پیشرفت و جذب مشتری کمک می کند ولی ترکیبی از تصاویر و نقل قول تا 65% تاثیر گذار خواهد بود. چرا که افراد معمولا علاقه بیشتری به دیدن تصاویر در تبلیغات دارند و ذهن آنها درگیر  فرایند های دیداری می شود.  و علاوه بر ایجاد رابطه بصری  گفتن روایتی از اطلاعات  موضوع مورد تبلیغ نیز کمک خواهد کرد.  
معمولا در صفحات اجتماعی از جمله  توئیتر پست هایی که به همراه عکس هستند 150% بیشتر از پست های دیگر بین افراد منشر می شود.




نکاتی برای تبلیغات در شبکه های اجتماعی
 
 
حتی در این خصوص ساخت یک ویدئوی تبلیغاتی نیز پیشنهاد می شود چرا که 85% افراد علاقه دارند کالایی که را به صورت آنلاین خریداری می کنند در یک ویدئو بسیار کوتاه مشاهده کنند. 
گفتنی است در فیسبوک یا صفحات اجتماعی دیگر  عکس هایی که از موضوع مورد تبلیغ به همراه لوگو منشر می شود  که به ماندگاری آن برند در ذهن مشتری کمک خواهد کرد. 
 
 
 
همچنین راه کار دیگری که برای تبلیغات انلاین پیشنهاد می شود  تبلیغ کالا و خدمات به کمک ایمیل است. این روش می تواند بسیار کارساز باشد به شرطی که به شیوه ای صحیح انجام شود.
 
برای تاثیر گذاری تبلیغات به این روش باید هر ایمیل به طور خاص برای فرد دریافت کننده ساخته شود این کار ساده ای نیست چون باید تعداد بسیار زیادی ایمیل بفرستید تا یک مشتری واقعی پیدا کنید. یعنی باید بازار هدف را پیدا کنید.
 
نحوه ساختن هر ایمیل هم در تاثیر گذاری آن بسیار مهم است اولین چیزی که در ایمیل جلب توجه می کند موضوع ایمیل است و فرد با توجه به آن تصمیم می گیرد که آیا آن را باز کند یا خیر. بنابراین باید موضوعی انتخاب نمایید که مشتری شما را ترغیب نماید برای این منظور باید خود را جای مشتری بگذارید و ببینید چه نیازی دارد چه مشکلی دارد که به دست شما حل می شود یا در یک کلام بهترین خدمتی را که به او می توانید ارائه دهید چیست؟ آن را در موضوع ایمیل مشخص نمایید.
 
گزارش :مروارید شیرخدایی

انتهای پیام/8399 https://www.asrehamoon.ir/vdcd5s05.yt0os6a22y.html
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
نام شما
آدرس ايميل شما