تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۰
سردار غلامرضا سلیمانی گفت: اجرای طرح سردار سلیمانی با همت سپاه سیستان و بلوچستان در مقابله با کرونا و همکاری‌های بین بخشی سپاه، بسیج و دانشگاه علوم پزشکی استان در یک مدت زمان کوتاه موجب مدیریت بحران پیک پنجم شیوع کرونا در استان شد.
بحران کرونا در سیستان و بلوچستان با میدان‌داری سپاه مدیریت شد/ آمادگی بسیج برای راه‌اندازی بیمارستان صحرایی
به گزارش عصرهامون، سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز در بازدید از مرکز مدیریت مداخله در بحران سازمان بسیج جامعه پزشکی استان سیستان و بلوچستان، بیان کرد: سیستان و بلوچستان یکی از استان های مهم کشور است که همیشه مورد توجه نظام انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب بوده است.

وی با اشاره به این مطلب که در دورانی که کرونا در کشور آغاز شد، در استان سیستان و بلوچستان نیز این بیماری شیوع پیدا کرده و در پیک پنجم کرونا  که در تیرماه سال جاری استان دچار این بحران شده بود آمار مبتلایان به این بیماری بالا بود، افزود:  اجرای طرح شهید سلیمانی با همت سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در مقابله با کرونا  و همکاری های بین بخشی سپاه، بسیج و دانشگاه علوم پزشکی استان در یک مدت زمان کوتاه  مدیریت شد.
 

 
 رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور اضافه کرد:  با اجرای این طرح توسط سپاه بحران مدیریت شده و  شهرستان‌های استان  نارنجی و زرد هستند  که با تلاش و همکاری بین بخشی از فعالیت بسیج باید رنگ شهرستان‌ها به رنگ آبی تغییر  پیدا کند  و اجازه ندهیم که شهرستانهای زرد و آبی تغییر وضعیت به رنگ قرمز  پیدا کند.

این مسئول ادامه داد: بسیج جامعه پزشکی سیستان و بلوچستان یکی از بسیج جامعه پزشکی های فعال و اثربخش در سطح کشور است که در اجرای طرح شهید سلیمانی و ماموریت های که در دست اقدام و اجرا داشته است به خوبی ایفای نقش کرده است.
 

 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد:  بیمارستان صحرای بسیج جامعه پزشکی استان به تجهیزات مناسب و کافی و لجستیکی نیاز دارد و می‌تواند در زمان بحران در هر جایی از استان و کشور که نیاز باشد، این بیمارستان گسترش پیدا کند و خدمات مناسب به مردم ارائه دهد.

سردار سلیمانی اظهار کرد:  امروز خدمات سلامت در کشور و در دنیا از اهمیت بالایی برخوردار است باید تلاش شود این بیمارستان صحرایی تقویت و تجهیز و به‌روز رسانی شود تا بتواند بیشتر از گذشته به مردم خدمت رسانی کنند.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcepz8zwjh8exi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما