تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۲
مدیر کل فرودگاه های سیستان و بلوچستان گفت: علت اصلی تاخیر چندین ساعت در پرواز زاهدان- تهران نقص فنی بوده است.
تاخیر 12 ساعته در پرواز زاهدان- تهران و سرگردانی مسافران
پرواز شماره ۸۵1 متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان که قرار بود در ساعت ۱۳.۱۵ دقیقه روز گذشته تعداد ۱۴۰ مسافر را از زاهدان به تهران منتقل کند با ۱۲ ساعت تاخیر  و در نهایت راهی تهران شد.
مدیر کل فرودگاه های سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی عصرهامون با اشاره به تاخیر 12 ساعته در پرواز زاهدان بیان داشت: علت اصلی این تاخیر  نقص فنی بود و قطعه ای از هواپیما دچار نقص فنی شده بود و تلاش پرسنل فنی هواپیمایی آسمان در رفع نقص بی نتیجه ماند.
وی ادامه داد: مسئولین فنی درخواست ارسال قطعه معیوب را داشتند که به وسیله یک فروند هواپیما در ساعت 18:10 بعدازظهر به فرودگاه زاهدان منتقل شد اما بازهم تلاش تیم فنی برای تعمیر نتیجه نداد.
اعرابی مقدم افزود: پس از بی نتیجه ماندن تعمیرات یک فروند هواپیما از فرودگاه تهران عازم زاهدان شد و ساعت 1:30 بامداد این هواپیما با 145 مسافر فرودگاه زاهدان را به مقصد تهران ترک کرد.
مدیرکل فرودگاه های سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شرکت فرودگاه های کشور مسئول ارتقای زیر ساخت مناسب در فرودگاه است بیان داشت: شرکت های هواپیمایی نیز موظف هستند در خصوص تاخیر پرواز و حقوق مسافران پاسخگو باشند.
در همین رابطه چندی پیش ناصر کاشانی نماینده زاهدان در مجلس شورای در تذکر کتبی از وزیر راه و شهرسازی سوال کرده که چرا هواپیماهای نامناسب برای پروازهای سیستان و بلوچستان استفاده می‌شود.
اعرابی مقدم در این خصوص بیان داشت: هواپیماهای فرودگاه های استان در تمامی فرودگاه های کشور فرود دارند و این تاخیرها مختص یک فرودگاه نیست دیگر فرودگاه های کشور نیز دچار این مشکل هستند.
انتهای پیام/7250 https://www.asrehamoon.ir/vdcdsx09.yt0no6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما

رضا
تاخیر چه ربطی به فرودگاه داره. باید مسوولان شرکت آسمان جوابگو میبودن نه مدیر فرودگاه.