تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۳۲
فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران مطرح کرد؛

داد و ستد رسمی در سایه ایجاد گذرهای مرزی/ نقش علما، نخبگان و منتفذین در آگاه سازی مردم

محمد کرمی گفت: با ایجاد گذر و بازارچه های مرزی داد و ستد در این منطقه به صورت رسمی انجام که موجب تحول اقتصادی مرزی در این خطه از کشور خواهیم بود.
به گزارش عصرهامون، به نقل از شستون، همایش نخبگان، منتفذین، اساتید و فرهیختگان سراوان، سیب و سوران و مهرستان، با حضور فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه، امامان جمعه تشیع و اهل سنت، معتمدین، نخبگان علمی و جمعی از مردم سراوان در سالن همایش مجتمع آموزش عالی شهرستان برگزار شد.

سردار کرمی فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق با اشاره به دیدار و توافقات انجام شده با پاکستان پیرامون مرز و ظرفیت های اقتصادی این منطقه، بیان کرد: با رسمی شدن بازارچه های مرزی در این منطقه داد و ستد و رفت و آمد به صورت رسمی انجام می شود.

وی افزود: در گذشته افراد با استرس در جاده سوخت را حمل می کردند که هم برای خود و دیگران مشکلاتی را به وجودآورده بودند اما با فعال شدن و راه اندازی گذر های مرزی و ساماندهی مرز سوخت به صورت قانونی و با عزت در حال تبادل است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه رسالت سپاه کمک به مظلومان جامعه در دنیا است، ادامه داد: سپاه در کنار مردم، برای رفاه و آسایش مردم و اقتدار میهن اسلامی طبق رسالتی که دارد در حال فرامین الهی در دنیاست.

کرمی اضافه کرد: تمام مردم این منطقه باید از ظرفیت مرز بهره مند شوند و می طلبد که نخبگان، بزرگان و علما این آگاهی را به مردم این منطقه دهند چرا که زمانی که گذر مرزی ایجاد شود دیگر قاچاق سوخت، انسان و غیره معنا ندارد و به صورت رسمی و در چهارچوب قانون انجام می شود.

وی گفت: با پای کار آمدن شرکت های دانش بنیان، تحول در زیرساخت های این خطه از کشور با توجه به بالا رفتن حجم تبادلات مرزی و انجام کارهای علمی شاهد تحول در اقتصاد مرزی خواهیم بود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: از مردم هوشمند و بصیر سراوان به جهت اینکه در حوادث اخیر حیله و مکر دشمن را به خوبی شناسایی و مدیریت کردند تا نقشه معاندین بار دیگر نقش بر آب شود، قدر دانی می شود.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcb9sb89rhbfzp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما