تاریخ انتشار :جمعه ۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۱
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری گفت: دشمن تلاش می کند تا مردم پای صندوق های رأی حاضر نشوند و از این طریق وانمود کند ملت ایران دیگر پشتیبان انقلاب اسلامی نیستند.
به گزارش عصرهامون، به نقل از شستون، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان بیان کرد: انقلاب اسلامی در دل ایام ظلمانی در دل بشر جهت روشن کردن عالم سر بلند کرد و‌ برای بیداری بشر از زیر چکمه ظالمان امروزی و هدایت به سمت خوبی ها شکل گرفت.

وی با بیان اینکه یک انسان انقلابی باید مراقب بسیاری از مباحث در وجودش باشد، افزود: در نظام اسلامی باید برای دین و مکتب خدا و مسیر شهدا تلاش شود، در قانون برای نمایندگان وظایفی در نظر گرفته شده که باید در این زمینه تلاش کند.

امام جمعه سراوان گفت: تریبون هایی که در نظام اسلامی در اختیار افرادی قرار می گیرد باید دقت کنند که بی تقوایی صورت نگیرد و از تریبون مجلس هر مبحث و موضوعی نباید بیان شود.

حجت الاسلام و المسلمین بامری انتخابات را پایه آبروی ملت ایران عنوان و اضافه کرد: گرچه دشمنان تلاش می کنند تا مردم در پای صندوق های رأی حضور پیدا نکنند اما به امید خداوند متعال انتخابات پر شور برگزار می شود چرا که دشمن نمی خواهد در ایران اسلامی قدرت و استقلال وجود داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: اگر دشمن امروز توطئه می کند به این دلیل است که دست آنها از چپاول منابع این ملت قطع شده،نمایندگان مستند آنها از کشور بیرون انداخته شده پس تلاش می کند که به سامان نرسیم.

خطیب نماز جمعه سراوان اذعان کرد: دشمن در بحث انتخابات تلاش می کنند که شرکت در انتخابات کمرنگ شود و عدم حضور مردم را وانمود کندملت دیگر پشتیبان انقلاب نیستند.

حجت الاسلام و المسلمین بامری ادامه داد: عدم شرکت در انتخابات دشمن را امیدوار می کند و باعث می شود برای توطئه برنامه ریزی کند، مانند سال ۸۸ که فتنه گران راه را برای امیدواری دشمن برای توطئه در نظام ایجاد کردند جرمی نا بخشودنی بود که خسارت هایی ایجاد شد.

وی اضافه کرد: گرچه دارای مشکلات هستیم اما نباید دستاوردهای بی نظیر انقلاب اسلامی را نادیده بگیریم و توصیه می شود ضمن مشارکت حداکثری در پای صندوق های رأی یک انتخاب اصلح داشته باشیم تا بستری برای حل مشکلات باشد.

امام جمعه سراوان گفت: برخی ها در روزهای اخیر به شورای نگهبان هجمه وارد کردند که اینها افرادی هستند که برای ضربه زدن به عزتمندی ملت ایران تلاش می کنند اما بدانید که شورای نگهبان دارای وظایف و رسالت های است که هرگز از آن تخطی نمی کند، اگر کسی صلاحیتش احراز شد که می تواند رییس جمهور باشد تایید می شود اما اگر احراز نشد تایید نمی شود.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcjhoevyuqetvz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما