تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۹
سمیرا رحمانی گفت: با توجه به مطالبه مردمی اهالی گلشن در خصوص اصلاح و توسعه شبکه برق این شهرستان، 2 پروژه به همین منظور به استان ارسال شده و به محض تامین اعتبار عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
به گزارش عصرهامون؛ سمیرا رحمانی سرپرست امور برق سراوان در گفت و گو با شستون   با اشاره به مطالبه اهالی گلشن در خصوص افت ولتاژ و اصلاح و توسعه شبکه برق، بیان کرد: برای رفع افت ولتاژ در شهرستان گلشن پروژه تعریف شده که یک ترانس نصب شد و به محض تامین ترانس دیگر از استان، به پیمانکار تحویل داده می شود تا آن را در بازه زمانی اندک جهت رفاه حال مشترکین نصب کند.

وی افزود: همچنین در خصوص اصلاح و توسعه شبکه برق گلشن 2 پروژه به استان ارسال شده و پس از تامین اعتبار  و مشخص شدن پیمانکار این اقدام نیز انجام می شود.

این مقام مسئول ادامه داد: اعضای شورای اسلامی شهر گلشن نیز جهت پیگیری این موضوع به شرکت برق مراجعه کردند که در این خصوص توضیحات لازم ارائه شد.

رحمانی گفت: برخی از شهروندان سراوانی ساکن خیابان حمزه نسبت به خاموشی روشنایی ها گلایه مند بودند که پس از بررسی های لازم مشخص شد سرقت تجهیزات شبکه روشنایی عامل اصلی خاموشی روشنایی ها در برخی از معابر بوده است.

وی خاطر نشان کرد: از آنجایی که حجم سرقت ها در سطح شهر بالاست می طلبد هم مراجع ذیصلاح و مردم که نقش بسیار مهمی در کاهش سرقت ها دارند، همکاری لازم را با اداره برق شهرستان داشته باشند.

سرپرست اداره برق سراوان اذعان کرد: کارکنان اداره برق شهرستان به صورت شبانه روزی در حال گشت زنی در سطح شهر هستند اما می طلبد مردم نیز هنگام مشاهده افراد غیر از پرسنل این اداره که در حال دستکاری تجهیزات شبکه برق هستند فورا موضوع را به 110 و یا از طریق شماره 121 اتفاقات برق گزارش دهند.

انتهای پیام/

  https://www.asrehamoon.ir/vdcftmdyyw6djja.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما