تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۹
مدیر اجرایی دفتر نهاد رهبری در مجتمع آموزش عالی سراوان گفت: ازدواجی که خداوند متعال سنت قرار داده است، رخدادی اثرگذار و سرنوشت ساز در زندگی انسان ها است.
به گزارش عصر هامون، بهروز فراهی مدیر اجرایی دفتر نهاد رهبری در مجتمع آموزش عالی شهرستان سراوان در گفت و گو با خبرنگار شستون با بیان اینکه ازدواج یکی از اسرار الهی و یک پدیده اجتناب ناپذیر زندگی بشری است، گفت: ازدواجی که خداوند متعال سنت قرار داده است، رخدادی اثرگذار و سرنوشت ساز در زندگی انسان ها است.
وی با بیان اینکه خداوند متعال ازدواج را یک ارزش قرار داده است، افزود: کسی که ازدواج نمی کند، خود را از این ارزش محروم نموده است.
مدیر اجرای دفتر نهاد رهبری در مجتمع آموزش عالی سراوان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار داشت: ازدواج برای جوانان لازم است و جوانان هم آن را می خواهند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه فرصت ازدواج و آرام گرفتن در یک مجموعه خانواده، یکی از فرصت های مهم زندگی است، تصریح کرد: ازدواج برای زن و مرد یک وسیله برای آرامش و آسایش روحی و تداوم بخشیدن به فعالیت های زندگی است.
فراهی  در ادامه گفت وگو انتقال فرهنگ ها و تمدن ها، حفظ اصول و عناصر اصلی یک تمدن و فرهنگ در جامعه و انتقال به نسل های پی در پی را  به برکت وجود خانواده عنوان کرد و بیان داشت: تشکیل بنای خانواده، یک نیاز اجتماعی است.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری عنوان کرد: من از ازدواج های دانشجویی که هر سال برگزار می شود، بسیار خشنود و خرسندم.
بهروز فراهی مدیر اجرایی دفتر نهاد رهبری در مجتمع آموزش عالی سراوان در پایان از ثبت نام دانشجویان متاهل مجتمع آموزش عالی سراوان جهت اعزام به مشهد مقدس خبر داد و گفت: آخرین مهلت ثبت نام دانشجویان متاهل تا دوازدم آبان ماه در دفتر نهادهای رهبری هر دانشگاه می باشد.
انتهای پیام/1675
https://www.asrehamoon.ir/vdcfyjdc.w6d1jagiiw.html
منبع : شستون
نام شما
آدرس ايميل شما