تاریخ انتشار :دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۲۳
شماری از سران طوایف سیستان و بلوچستان حضور جمعی از فرماندهان سپاه در مصلی اهل سنت زاهدان را عامل خنثی‌سازی توطئه گروه‌های معاند عنوان کردند.
حضور جمعی از فرماندهان سپاه در مصلی اهل سنت زاهدان توطئه گروه‌های معاند را نقش برآب کرد/ بین قوم بلوچ و سپاه وحدت عملی وجود دارد

حاج بارانی درازهی در گفتگو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به حضور و دیدار جمعی از فرماندهان سپاه در مصلی اهل سنت زاهدان، این امر را عاملی در راستای خنثی‌سازی توطئه‌های گروه‌های معاند و دشمنان عنوان و بیان کرد: این دیدار نشان از وحدت عملی بین قوم بلوچ و سپاه پاسداران دارد.

وی تأکید کرد: به این دیدار‌ها خوش بین هستیم و‌امید که تداوم داشته باشد، این دیدار رو در رو دشمنان را ناامید کرده، و نشان دهنده عدم وجود اختلاف بین قوم بلوچ و سپاه است.

این سرطایفه ادامه داد: سپاه در عرصه‌های مختلف محرومیت‌زدایی، عمران و آبادانی و... خدمات بسیار گسترده و اثرگذاری در اقصی نقاط سیستان و بلوچستان انجام داده است که جای قدردانی دارد، چرا که امروز همگان اعم از شیعه و سنی از این خدمات بهره‌مند هستیم.

باران درازهی اظهار کرد: سپاه پاسداران بعد از انقلاب برای رفع محرومیت‌ها توجه ویژه‌ای داشته و در این راستا گام‌های ارزنده‌ای به ویژه در سیستان و بلوچستان برداشته است و همین موضوع خاری بر چشم دشمنان است.

سپاه پاسداران از مردم است و در دل آن‌ها جای دارد

محمد شاهوزهی، یکی دیگر از سران طوایف استان در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: سپاه همیشه در کنار مردم بوده و هست، در تمامی بحران‌ها این نیروی مردمی پیش‌قدم بوده است، پس از اتفاقاتی هم که در استان در ماه‌های اخیر رقم خورد دیدار جمعه گذشته جمعی از فرماندهان سپاه در مصلی اهل سنت زاهدان نشان داد سپاه از بدنه مردم است و هیچگاه خود را از مردم دور نگاه نمی‌دارد.

وی با تأکید بر اینکه چنین دیدار‌هایی نشان از وحدت، اتحاد و همبستگی بین سپاه و مردم دارد، گفت: سپاه همیشه خدمت‌گزار مردم بوده، و این نشان از عزت و اقتدار سپاه است.

این سرطایفه ادامه داد: سپاه خدمات گسترده‌ای در اقصی نقاط و در عرصه‌های مختلف ارائه کرده که برای قوم بلوچ ملموس است، با توجه به فرامین رهبر معظم انقلاب و از زمانی که سپاه در این خطه ماموریت بر عهده گرفته رضایت کاملی از عملکرد این نیروی مردمی وجود دارد و کارنامه سپاه درخشان است.

شاهوزهی اظهار کرد: این دیدار در روز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار خنثی‌کننده توطئه دشمنان و گروه‌های معاند شد و منجر به قوت قلب مردم گردید، این حضور مشت محکمی بر دهان یاوه گویان داد و ثابت کرد سپاه هیچگاه از مردم دور نبوده، و برای حفظ دستاورد‌های نظام همه در کنار هم هستیم.

خدمات سپاه برای قوم بلوچ ملموس است

عثمان نوتی‌زهی، یکی دیگر از سران طوایف سیستان وبلوچستان در این‌باره به خبرنگار ما با بیان اینکه تداوم چنین دیدار‌هایی تقویت‌کننده وحدت به شمار می‌رود، گفت: حفظ وحدت مانع سوءاستفاده دشمن برای بهره‌برداری از نقشه‌های شوم‌شان می‌شود.

اختلافی بین قوم بلوچ و سپاه پاسداران وجود ندارد

وی افزود: این دیدار عاملی برای خنثی‌سازی توطئه دشمنان شد، و نشان داد اختلافی بین قوم بلوچ و سپاه پاسداران وجود ندارد.

این سرطایفه با اشاره به خدمات بی‌نظیر سپاه در عرصه‌های مختلف، اظهار کرد: ارائه این خدمات برای قوم بلوچ اثبات شده، و اثرگذار بوده است.

لینک‌های مرتبط:

روز پاسدار در مصلی اهل‌سنت زاهدان چه گذشت؟/ وحدت بین مردم و سپاه عامل ترس بیگانگان شد


انتهای خبر/ خ
https://asrehamoon.ir/vdcbzzb8arhbsgp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما