تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۷
به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مرداد ماه و روز خبرنگار، معاون منابع انسانی شرکت برق منطقه ای سیستان و بلوچستان به همراه مدیر و کارشناس روابط عمومی این شرکت از دفتر پایگاه خبری عصر هامون بازدید کردند.
خداقوت جمعی از مسئولان شرکت برق منطقه ای به خبرنگاران عصرهامون
به گزارش عصرهامون؛ به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مرداد ماه و روز خبرنگار، معاون منابع انسانی شرکت برق منطقه ای سیستان و بلوچستان به همراه مدیر و کارشناس روابط عمومی این شرکت از دفتر پایگاه خبری عصر هامون بازدید کردند.

در این بازدید، فرحناز عارف نژاد معاون منابع انسانی شرکت برق منطقه ای سیستان و بلوچستان اظهار کرد: به نمایندگی از علیرضا پرنده مطلق مدیرعامل این شرکت بر خود واجب دانستیم در روز خبرنگار به خبرنگاران پر تلاش پایگاه خبری عصرهامون خداقوت بگوییم. 

این مقام مسئول بیان کرد: خبرنگاران سربازان زحمتکش عرصه جهاد رسانه ای هستند و امید است در سایه همکاری ها و تعامل با رسانه ها شفاف سازی صورت بگیرد.

معاون منابع انسانی شرکت برق منطقه ای سیستان و بلوچستان اظهار کرد: تلاش بر این است خبرها به سرعت و با شفافیت در اختیار مردم قرار بگیرد و با توجه به حوادث و قطعی های برق از نگرانی آن ها کاسته شود.

عارف نژاد افزود: حوادث و قطعی های برق با مطالبه گری خبرنگاران این پایگاه خبری به مردم اطلاع رسانی شد.

وی بیان کرد: خبرنگاران لازم است در خصوص صحت اخبار و اطلاعات آگاهی داشته باشند و ارتباط موثر با روابط عمومی می تواند زمینه را برای تعامل فراهم کند، اصحاب رسانه لازم است خبر را از طریق روابط عمومی و مسئولان پیگیری کنند، زیرا تلاش ما بر ارائه واقعیت هاست.

این مقام مسئول بیان کرد: آگاهی بخشی مردم در خصوص خدماتی که انجام می شود از مسئولیت های خبرنگاران است، این پایگاه خبری با انعکاس به موقع، صریح و شفاف رویدادها و حوادث به ویژه در صنعت برق توانسته است رسالت آگاهی بخشی به مردم را به خوبی ایفا کند که جای قدردانی دارد.

انتهای پیام/

 
https://www.asrehamoon.ir/vdca6wn6u49nym1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما