تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۷
محمد قورزایی، رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه سلمان از اجرای رزمایش «جهادگران فاطمی ـ حیدریون تولید» کارگران و کارخانجات همزمان با ایام سالگرد شهادت سردار دل‌ها در سیستان وبلوچستان خبر داد.
۴۸ گروه جهادی برای خدمت به محرومین به خط شدند/ جهاد امیدآفرینی با برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی- حیدریون تولید در سیستان وبلوچستان
محمد قورزایی در گفت وگو با عصرهامون ضمن گرامیداشت یاد سپهبد شهید قاسم سلیمانی از برگزاری رزمایش «جهادگران فاطمی ـ حیدریون تولید» به‌همت بسیجیان این قشر طی بازه زمانی ۹ تا ۱۶ دیماه در سیستان وبلوچستان خبر داد و بیان کرد: این رزمایش در محورهای جهاد تبیین، جهاد خدمت‌رسانی، جهاد امیدآفرینی، گفتمان اقتصاد مقاومتی، آموزش و توانمندسازی تولیدگران، ارتقای فرهنگ کار و تولید، کمک به رفع موانع تولید، کمک به ارتقا و بهره‌‍وری تولید، سازندگی، محرومیت‌زدایی، خدمات اجتماعی و پدافندغیر عامل و دفاع سایبری در حوزه کارگران و کارخانجات در حال اجرا است.

وی افزود: در این راستا ۴۸ گروه جهادی شامل ۴۴۵ نفر نیرو در سطح استان اقدام به خدمت رسانی به محرومین در عرصه‌های موردنظر می‌کنند.

مدیر سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه سلمان ادامه داد: این تعداد گروه جهادی در قالب دو بخش عمومی و تخصصی اقدام به ارائه خدمت می‌کنند که در بخش عمومی بازسازی و بهسازی و تعمیرات لوازم منازل محرومین و در بخش تخصص رفع موانع تولید، تولید یاران، کارآمدان و سفیران تولید در دستور کار قرار دارد.

به گفته وی؛ برنامه‌هایی نظیر برگزاری اردوی راهیان پیشرفت برای دانشجویان و دانش آموزان، جلسات صمیمی کارآفرینان با کارگران و غیره در قالب این رزمایش اجرا خواهند شد.

قورزایی گفت: کارگران و تولیدکنندگان با تاسی از سیره و منش سردار سلیمانی امروز در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند و قطعاً تلاش مضاعف آنان یکی از کلیدهای اصلی رفع مشکلات اقتصادی به شمار می‌رود.

لینک‌های مرتبط:

تکرار جلوه‌های ایثار و خدمت با برگزاری ۲۸۰ نفر ساعت شیفت ایثار در سیستان و بلوچستان


 
انتهای پیام/
 
 
 
 
https://www.asrehamoon.ir/vdcj8xev8uqeioz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما