تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۶
رئیس پلیس راهور سیستان و بلوچستان خبر داد:

تشدید برخورد با تخلفات حادثه ساز در سیستان و بلوچستان

رئیس پلیس راهور سیستان و بلوچستان از تشدید برخورد با تخلفات حادثه ساز در شهرستان‌های استان خبر داد.
تشدید برخورد با تخلفات حادثه ساز در سیستان و بلوچستان
محمدعلی بزی در گفتگو با خبرنگار عصرهامون با توجه به اینکه تخلفات حادثه ساز که نقش بسیار مهمی در تصادفات دارند، بیان کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی با استفاده از دروبین‌های مکانیزه پلاک خوان و ثبت تخلفات به‌صورت آنلاین و ماموران مستقر در سطع معابر با تخلفات حادثه ساز برخورد خواهد کرد.

وی افزود: در ادامه اجرای تحقق انضباط و امنیت ترافیکی درسطح معابر شهری تسهیل تردد عبور ومرور شهروندان استانی، کلیه تخلف خودرو‌های حادثه ساز دارای حرکات نمایشی و مارپیچ، تک چرخ زدن سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز انحراف و تجاوز به چپ، و... بلافاصله در رصد ماموران جهت برخورد قانونی قرار می‌گیرد.

رئیس پلیس راهور استان تصریح کرد: همه تخلفات حادثه ساز دارای نمره منفی می‌باشند، یعنی راننده‌ای که به علت تخلفات حادثه ساز متوقف و اعمال قانون می‌شود نمره منفی نیز برای گواهینامه وی در سیستم ثبت خواهد شد و برابر قانونی رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی وقتی که نمره منفی نیز به حد نصاب برسد گواهینامه راننده توقیف خواهد شد.

این مقام انتظامی گفت: با توجه به اینکه تخلفات حادثه ساز نقش بسیار مؤثری در تصادفات، جرحی و فوتی دارند به رانندگان توصیه می‌کنیم از انجام اینگونه تخلفات که باعث به خطر انداختن جان خود و یا سایر شهروندان می‌شود خودداری کنند.

انتهای خبر/ خ https://asrehamoon.ir/vdcivyaz3t1awz2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما