تاریخ انتشار :چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۹
مسئول کوتاهی صفوف سوخت کیست؟

فریاد بمپوری‌ها از صف طولانی «سی‌ان‌جی»

پس از گران‌شدن سهمیه‌بندی بنزین استقبال مردم از گاز دوچندان شد که تنها جایگاه CNG در بمپور جوابگوی نیاز مردمان این منطقه نیست.
فریاد بمپوری‌ها از صف طولانی «سی‌ان‌جی»
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل از پهره، با گران‌شدن قیمت بنزین صف‌های جایگاه‌های CNG در ایرانشهر و بمپور هر روز شلوغ‌تر می‌شد به‌نحوی‌که این مسئله سبب ابراز گلایه رانندگان خودروها شد.
 
 در واقع رانندگان خودروهای گازسوز یا دوگانه از کمبود جایگاه CNG در شهرستان بمپور اظهار ناراحتی می‌کنند و از مسئولان ذی‌ربط خواستار رسیدگی به این موضوع هستند که این مسئله سبب شده که ساعت‌ها در صفوف طولانی این جایگاه منتظر اینکه کی نوبتشان فرامی‌رسد باشند.
 
 از طرف دیگر با افزایش نرخ بنزین آزاد و آغاز سهمیه‌بندی آن خودروهای دوگانه‌سوز بیش‌ازپیش به سوخت‌گیری با سوخت CNG تمایل نشان دادند به‌نحوی‌که تقاضا هر روز از روز قبل بیشتر می‌شود.
 
 حتی برخی شهروندان که خودرو آنها فاقد مخزن CNG بوده اقدام به نصب این مخزن به‌صورت غیرمجاز بر روی خودروهایشان کردند که دیگر در مصرف سوخت خودروشان هزینه زیادی پرداخت نکنند.
 
سومین جایگاه CNG استان به‌زودی در شهرستان بمپور به بهره‌برداری خواهد رسید
 در استان پهناور سیستان و بلوچستان تنها سه شهرستان ایرانشهر، زاهدان و بمپور دارای جایگاه گاز CNG در این منطقه هستند.
 
بمپوری یکی از رانندگان تاکسی دوگانه‌سوز ساکن در شهرستان بمپور در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: در واقع تا پیش از افزایش قیمت بنزین حدود ۱۰ دقیقه در صف پمپ گاز این منطقه می‌ایستادم؛ اما هم‌اکنون زمان انتظار در این صف‌های شلوغ جایگاه‌های عرضه CNG به بیش از حتی چندین ساعت هم رسیده است.
 
 وی افزود: چون هزینه این سوخت برای خودرو کمتر بوده استقبال مردم دوچندان شده است که با این تفاسیر تعداد جایگاه‌های گاز با تعداد خودروهای گازسوز در این منطقه تناسبی نداشته و مسئولان باید چاره‌ای اساسی بیندیشند.
 
 در این راستا سلمان برهانی فرماندار شهرستان بمپور در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: بنده به همراه برخی مسئولان اجرایی از پروژه جایگاه CNG بازدید میدانی به عمل‌آورده و در جریان آخرین وضعیت این پروژه قرار گرفتم.
 
 وی افزود: در راستای خدمات‌رسانی و تأمین رفاه مردم و همچنین بر اساس تأکیدات استاندار مبنی بر حمایت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی یک واحد جایگاه CNG که عملیات نصب تأسیسات و ساختمانی آن به اتمام رسیده با مساعدت مقام عالی دولت در استان و مسئولان شرکت گاز پس از عملیات تزریق گاز، به‌زودی افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.
 
 انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdchxinzi23n--d.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما