تاریخ انتشار :چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۴
فرماندار ویژه شهرستان زابل گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولین یک افتخار و فرصتی مغتنم و موجب تجدید روحیه برای خدمت به ملت است.
دیدار با خانواده معظم شهدا افتخار مسئولان است
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل از اوشیدا، علیرضا ملاشاهی در دیدار با خانواده شهید عیسی هرمزایی، از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: حضور در منزل شهدا که افرادی‌ صبور و کم توقع از جامعه هستند، افتخاری بزرگ برای مسئولین است و آنان را در خدمت‌رسانی به مردم در مسیر راه شهدا ثابت قدم می‌کند.

وی افزود: وجود خانواده‌های معزز نعمت بزرگی برای جامعه اسلامی است و نباید حضور در منزل شهدا تنها به یک دیدار خلاصه و محدود شود بلکه لازم است تا برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه این دیدارها مستمر بوده و توصیه خانواده معظم شهدا در خدمت‌رسانی به جامعه مورد توجه قرار گیرد.

ملاشاهی تصریح کرد: خانواده معظم شهدا هیچ‌گاه خواسته شخصی از مسئولین نداشته و ندارند و در تمامی دیدارها توصیه آنان به مسئولان خدمت‌رسانی بی منت به مردم است که این مهم نشان از روح بلند آنان در پیشبرد اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

فرماندار ویژه زابل تأکید کرد: خانواده معظم شهدا در دفاع از ارزش‌های اسلامی تمام هستی خود را تقدیم راه خدا کردند و این کمترین وظیفه مسئولین است تا ضمن سرکشی به آنان، از نزدیک با مسائل و مشکلات‌شان آشنا شده و با افتخار در صدد رفع مشکلات برآیند.

انتهای خبر/
https://asrehamoon.ir/vdcaaun6w49nii1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما