تاریخ انتشار :يکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۰۶
شهروندان از بی‌توجهی مسئولین شهری گلایه‌مند هستند؛

مطالبه مردم محله شهید فاضلی زاهدان آسفالت است نه لکه‌گیری

شهرداری منطقه سوم زاهدان ظرف یک ماه به وعدهٔ خود جامعه عمل پوشاند و کار لکه‌گیری خیابان فاضلی را انجام داد؛ ولی این مرمت مورد قبول شهروندان نیست.
مطالبه مردم محله شهید فاضلی زاهدان آسفالت است نه لکه‌گیری
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «عصرهامون»، وضعیت آسفالت کوچه و خیابان‌های شهر زاهدان مناسب نیست، در خیابان فاضلی ۱۱ مقابل مدرسه شهید آرمان و نظامی گنجعلی، جایی که ساکنان آن از سال ۹۹ پیگیر برطرف‌شدن مشکلات آسفالت هستند.

یکی از شهروندان زاهدانی بیان کرد: اهالی منطقه در دو سال اخیر پیگیری‌های زیادی در خصوص وضعیت آسفالت این محله داشته‌اند، اما نتیجه نگرفتیم و در واقع آب در هاون کوبیدن است.

وی افزود: در فصل زمستان هنگام بارندگی کسی نمی‌تواند از خانه خارج شود، استانداری و فرمانداری و شهرداری منطقه سوم وعده‌های زیادی برای حل این مشکل دادن، اما تاکنون هیچ اقدامی نشده است، متأسفانه ما شاهد بی‌توجهی مدیریت شهری و شهرداری هستیم.

سجاد رافع شیخی، رئیس بازرسی شهرداری بیان کرد: مسائل مربوط به خیابان فاضلی ۱۱، ما مکاتبه لازم را انجام داده‌ای، اما همکاران عمران جواب درستی به ما ندادند.

یکی دیگر از شهروندان زاهدانی ادامه داد: مشکلات آسفالت منطقه مربوط به امروز و دیروز نیست، آقای رافع شما وضعیت منطقه و جلوی مدارس را بررسی کردید؟

وی افزود: این در حالی است که در این منطقه سه مرکز آموزشی قرار دارد که باید از نظر تجهیزات بهداشتی مجهز باشد، فاقد امکانات بهداشتی در این منطقه هستیم.

یکی از مشکلات این خیابان، انباشته‌شدن زباله‌ها در معابر است که خود باعث مشکل در تردد مردم این محله شده، و علاوه بر مشکلات محیطی، مشکلات اجتماعی هم دارد.

مدیر مدرسه در مورد آسفالت منطقه بیان کرد: مجتمع آموزشی در دو نوبت صبح و عصر باز است و به دانش‌آموزان خدمت می‌دهم؛ اما در شرایطی که بارندگی داریم محیط این منطقه به‌خصوص جلوی مدرسه پر از گل‌ولای می‌شود و عبور و مرور را برای دانش‌آموزان سخت می‌کند.

وی افزود: به دلیل عدم رسیدگی شهرداری منطقه سوم و آسفالت نبودن خیابان‌ها و کوچه‌ها و مشکل فاضلاب تردد را برای ما دشوار کرده است.

کمبود بودجه و اعتبارات دلیل عدم آسفالت بلوار شهید فاضلی زاهدان است

ابراهیم شهریاری، مدیر شهرداری منطقه ۳ در گفتگو با خبرنگار «عصرهامون» بیان کرد: بازدیدهای که از محله فاضلی صورت‌گرفته حاکی از آن بود که محله نیاز به جدول‌بندی معابر بود که شهرداری به قولش عمل کرده و جامعه عمل پوشیده و در بحث آسفالت و نوبت‌بندی میلان و کوچه‌ها که انجام نشده، مکاتباتی با معاونت عمران شهرداری داشتیم و تا نتیجه‌گیری نهایی پیگیری‌های لازم صورت می‌پذیرد.

وی افزود: باتوجه‌به این که برخی از کوچه‌ها دارای شیب هستند باید توسط سازمان عمران یا معاونت شهرداری این اصلاحات شیب را انجام دهند و طبق قولی که برای لکه‌گیری و مرمت این منطقه داده این به وعدهٔ خود عمل کردیم و لکه‌گیری و مرمت انجام شده است.

شهردار منطقه سوم تصریح کرد: در حیطه کاری ما همین لکه‌گیری منطقه است و بحث آسفالت خیابان‌ها بر عهده معاونت عمران شهرداری است.

به گفته روابط‌عمومی شهرداری زاهدان با خبرنگار ما در خصوص وضعیت آسفالت فاضلی بیان کرد: باتوجه‌به بودجه سالانه که برای شهرداری در نظر می‌گیرند و این تأمین بودجه از اول سال صورت می‌گیرد.

وی افزود: آسفالت محله فاضلی باید ابتدا مورد بررسی قرار گیرد؛ چون لکه‌گیری‌ها توسط شهردار منطقه سوم انجام شده، ولی مورد قبول شهروندان نبوده، باتوجه‌به کمبود بودجه، چون امکان تهیه آسفالت زمان بر است و ظرف چند ماه صورت نمی‌گیرد و اعتبارات لازم وجود ندارد.

روابط‌عمومی شهرداری تصریح کرد: برای اصلاح شیب کوچه‌های فاضلی هم باید بازرسی‌ها از سوی معاونت عمران فرستاده شوند تا مورد بررسی قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان اگر در خصوص مسائل مربوط به شهرداری شکایت‌های یا پیگیری‌های دارند می‌توانند به شماره‌تلفن ۱۳۷ تماس بگیرند و مشکل محله خودشان را مطرح کنند.

انتهای خبر/
  https://asrehamoon.ir/vdcamin6o49nii1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما