تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۳۰
شهید عباسعلی گلوی جمال‌آبادی در وصیت‌نامه خود نوشت: به امید پیروزی و شهیدشدن من که برای دین اسلام می‌باشد.
به امید پیروزی من که برای دین اسلام است
به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون»، شهید عباسعلی گلوی جمال‌آبادی در دهم مهر‌ماه سال ۱۳۴۶ در زابل متولد شد و در تاریخ پنجم اردیبهشت‌ماه ۶۶ در ماووت به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای زابل شهرک سنچولی به خاک سپرده شد.

این شهید در وصیت‌نامه خود نوشته است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 با سلام و درود فراوان به رهبر کبیر انقلاب اسلامی و درود به تمام شهیدان از صدر اسلام تا کنون و سلام و درود فراوان به رزمندگان اسلام. من این وصیت‌نامه را به امید خداوند شروع می‌کنم.

 پدر و مادر و خانم عزیزم سلام پس از عرض سلام امیدوارم که حالتان خوب باشد پدر خوب و مهربان اگر من شهید شدم زمینی که شب عروسیم به من داده‌اید مال خودت. مادرِ خوب، شیری که به من داده‌اید به من حلال می‌کنید. پدر جان من از علی مرادعلی ۱۰۰۰ تومان پول گرفتم به ایشان می‌دهید. پدر جان قبر من را بغل قبر برادرم شهید رستم نوری می‌گذارید.

پدر جان به وسایل خانوادگی خانم کار نداشته باشید. پدر جان من که شهید شدم بعد از یک سال به خانم اجازه می‌دهید که شوهر بگیرد. خداحافظ. پدر و مادر و خانم عزیز خداوند را دعا کنید که یک پسر دیگر به شما مثل من بدهد که برود بجنگد.

خداحافظ به امید دیدار برادران مسئولین سپاه و تعاون. پدر من از من هیچ امیدی نبرده از برادران مسئولین سپاسگزارم که هرچقدر خاطر شهدا را بخواهید خاطر پدر مریض و ناتوان من را هم بخواهید به امید پیروزی و شهیدشدن من که برای دین اسلام است که تنها فرزند پدر و مادرم بودم.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcbzzb8zrhb00p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما