تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۹
فرمانده سپاه شهرستان راسک گفت: دشمن حجاب و عفاف را مورد هدف قرار داده است.  
دشمن حجاب و عفاف ایران اسلامی را نشانه گرفته است
به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون»، محسن جهان تیغ در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: حجاب و عفاف در جامعه اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و آن‌قدر پر اهمیت است که در قرآن کریم شاهد آیات فراوانی در این زمینه هستیم.
 
 وی افزود: وقتی دشمن در سال گذشته به بهانه حجاب و عفاف حدود شش ماه کشور را وارد اغتشاشات و درگیری کرد خود این نشان‌دهنده این موضوع است که دشمنان نیز به اهمیت آن پی بردند.
 
 این مقام مسئول تصریح کرد: مسئولین ما باید در هر جایگاهی هستند زمینه‌های جلوگیری از بی‌حجابی را ایجاد کنند و مردم را نیز با موضوع و اهمیت حجاب آشنا کنند.
 
 وی ادامه داد: هر گونه کوتاهی در زمینه حجاب مشکلات و چالش‌های فراوانی را در کشور ایجاد می‌کند و حتی مشکلاتی که می‌تواند جبران‌ناپذیر باشد.
 
 جهان تیغ اضافه کرد: برخی از برنامه‌ها در کشور از سوی برخی افراد در زمینه امربه‌معروف در مورد این موضوع انجام می‌شود که نه‌تنها در تشویق به حجاب کمک نمی‌کنند؛ بلکه اثرات مخرب نیز دارد ما باید بر این باور باشیم که در این دوره از زمان باید از عرصه فضای مجازی به‌خوبی جهت تشویق به حجاب استفاده کنیم.
 
 جهان تیغ خاطرنشان کرد: ما باید در این زمینه فعالیت فراوانی از جمله فعالیت‌های فرهنگی انجام بدهیم تا مردم تشویق شوند و ان‌شاءالله که ما نیز در سپاه شهرستان راسک برنامه‌هایی در زمینه برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف را داریم و امیدوارم که شاهد روزی باشیم که حجاب و عفاف در ایران حرف اول را در جوامع اسلامی بزند.
 
 انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcdf50foyt0956.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما