تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۵
فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر گفت: پایگاه استقبال از مسافرین نوروزی در این منطقه افتتاح شد.  
پایگاه استقبال از مسافرین نوروزی در ایرانشهر افتتاح شد
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون؛ مهرداد جهاندیده در گفتگو با خبرنگار پهره ضمن تبریک همزمانی ایام خجسته بهار قرآن در ماه مبارک رمضان و آغاز فصل بهار ۱۴۰۳ بیان کرد: به‌منظور رفاه حال هموطنان عزیزمان افزون بر ۲۰۰ کلاس درس مجهز جهت اسکان مسافران نوروزی فراهم است.
 
 وی افزود: باتوجه‌به شان ماه مبارک رمضان، برنامه‌های متناسب با این ایام در غالب برنامه‌های فرهنگی و معنوی از سوی دستگاه‌های خدوم هلال احمر و میراث فرهنگی در پایگاه ورودی شهر تدارک دیده شده است.
 
 این مقام مسئول ضمن اشاره به برپایی سفره‌های افطاری برای مسافران تصریح کرد: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا مسافران با سفر به ایرانشهر بتوانند خاطره‌ خوبی را از اقامت در این شهر داشته باشند که همه‌ اقدامات دستگاه‌های اجرایی در همین راستا است.
 
 فرماندار شهرستان ایرانشهر ادامه داد: جلسات مختلفی به اتفاق همکاران در حوزه‌ی پلیس‌راه صورت گرفته و در حوزه جاده ایی نسبت به شناسایی نقاط حادثه‌خیز، رفع یا آشکارسازی موانع اقدام می‌شود.
 
 معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر ضمن قدردانی از هماهنگی و همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی در سطح این منطقه عنوان کرد: تمام تلاش خود جهت خدمات‌رسانی به نحو احسن به هموطنان عزیزمان انجام می‌دهیم، امید است این خدمات مورد عنایت پروردگار واقع شود.
 
 انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdceff8zojh8pfi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما