تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۹
معضلی که ماه مبارک رمضان هم دست از سر مردم بر نمی‌دارد؛

گلایه بزمانی‌ها از قطعی آب

شهروندان شهر بزمان شهرستان ایرانشهر از قطعی ۲۰ ساعته آب آشامیدنی گلایه دارند.
گلایه بزمانی‌ها از قطعی آب
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل از پهره؛ قطعی مکرر آب در بخش بزمان شهرستان ایرانشهر مردمان این مرزوبوم را آنچنان کلافه کرده که با تماس تلفنی و مراجعه به اداره اب و فاضلاب انگار مشکل‌شان قابل حل نبوده که دست به انتشار گلایه‌های خود در فضای مجازی کرده و از مسئولان ذیربط که این معضل به کلافی سردرگم برایشان تبدیل شده خواستار رسیدگی به این مشکل شدند.

در حقیقت ماه مبارک رمضان و نبود و قطعی آب  رنجی است که درمانش را مسئولان اداره آب و فاضلاب شهرستان ایرانشهر و استان سیستان وبلوچستان باید رفع کنند.

با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان است و هوا هم در این مناطق هر روز گرم‌تر می‌شود لذا توقع می‌رود که مسئولان دست اندر کار نیز به مردم توجه داشته باشند.

قطعی ۲۰ ساعته آب آشامیدنی بزمان ایرانشهر

سجادی یکی از شهروندان بزمانی در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: از شب گذشته آب آشامیدنی بخش بزمان شهرستان ایرانشهر قطع شده و تاکنون که نزدیک ۲۰ ساعت می‌گذرد خبری از وصل شدن آن نیست.

وی افزود: گرمای هوا از طرفی و عطش روزه داران از طرفی دیگر باعث ناراحتی اهالی این منطقه از کشورمان شده است.

سجادی ادامه داد: انتظار است تا مسئولان اداره آب و فاضلاب شهرستان ایرانشهر و همچنین مسئولان سیستان و بلوچستان نسبت به رفع این معضل مردم این منطقه محروم اقدام کنند.

در این راستا محمدرضا کلکی، رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان ایرانشهر در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: دیروز حوالی ساعت ۱۱و ۳۰ دقیقه ظهر موضوع قطع آب آشامیدنی بزمان اطلاع داده شد که در همان ابتدا  سریعا پیگیر دلیل قطعی آب در این منطقه شدیم.

وی با بیان اینکه فرسودگی لوله چدنی قدیم در ضمن آب شهر بزمان توسط چهار حلقه چاه از فاصله ۴۵ کیلومتری شهر تامین می‌‌شود، افزود: دلیل اصلی قطع آب در بخش بزمان شکستگی لوله بوده که علت اصلی آن هم فرسودگی لوله‌ها است.

این مقام مسئول ادامه داد: در واقع شکستگی خط انتقال ۴۰۰ چدنی باعث قطع آب بخش بزمان شده است.

وی اضافه کرد: اتصالات و لوازمات جهت ترمیم از استان تامین شده  و شب گذشته به محل بزمان رسید و بیل مکانیکی نیز برای انتقال به بزمان در مسیر است.

​​​​​کلکلی با بیان اینکه مخزن اصلی ۲ هزار متر مکعب آبگیری شده و به محض ترمیم پمپ روشن می‌شود، تصریح کرد: امیدواریم تا قبل از افطار آب وارد مدار شود.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcg7u9qzak93u4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما