تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۹
مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: صریحا بیان کردم اجازه نخواهم داد کسی سلایق سیاسی در انتصابات آموزش و پرورش وارد شود، این حرفا از نظر ما بی اساس است و هیچ جایگاهی ندارد.
حرف های آقای کیانی در مراسم معارفه اشتباه بود/اجازه نمی دهم سلایق سیاسی در انتصابات وارد شود
حرف های آقای کیانی در مراسم معارفه اشتباه بود/اجازه نمی دهم سلایق سیاسی در انتصابات وارد شود
در پی انتشار خبری مبنی حاشیه های ایجاد شده در مراسم تودیع و معارفه رئیس آموزش و پرورش زابل و ترک سالن توسط جمعی از حاضرین و مسئولین به نشانه اعتراض به سخنان منصور کیانی، علیرضا نخعی مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی عصر هامون اظهار داشت: فرض کنید این حرف در آن مراسم بیان شده باشد، بنده پشت تریبون رفتم و اشتباه  کیانی را اصلاح کردیم و بیان کردم چنین حرف هایی را به هیچ عنوان قبول نداریم.
وی ادامه داد: آدم پشت تریبون گاهی اشتباهی هم می کند،بنده بلافاصله و بی درنگ این اشتباه را اصلاح کردم و اجازه ندادم جمله بعدی وی بیان شود.
مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در سیستمی که عهده دار مسئولیت آن باشم، اجازه نمی دهم شخصی به خاطر اینگونه مسائلی بخواهد تبعیضی قائل شود، ادامه داد: من صریحا بیان کردم نمی گذارم داد سلایق سیاسی در  کار وارد شود، این حرفا از نظر ما بی اساس است و هیچ جایگاهی ندارد.
وی افزود: عملکرد آموزش و پرورش این را نشان می دهد، که مسائل سیاسی به هیچ وجه در عزل و نصب ها دخالت ندارد، اگر به انتصاب های قبلی هم بنگرید، افرادی را در عالی ترین سطوح مشاهده می کنید که به آقای روحانی رای نداده اند و قطعا همراه وی نبوده اند ولی منصوب شدند.
مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه منصور کیانی به این تعبیر گفتند ما از کسی استفاده می کنیم که توانمند باشد در عین حال که در شرایط برابر به روحانی رای هم داده باشد، بیان داشت: متاسفانه کلمه رای در کلام ایشان جاری شد، منظور از رای احتمالا این بود کسی که دولت را قبول دارد نه اینکه رای را فیزیکی در صندوق انداخته باشد. حالا همین حرف نابجا بود.
وی خاطر نشان کرد: این توضیح گویایی نبوده و امکان سو برداشت وجود داشت، ما حق می دهیم به مخاطب اما وقتی ما توضیح می دهیم، دیگر مدیر را شلاق نمی زنند، آقای کیانی که زیرمجموعه بنده است و نمی تواند خارج از ضوابطی مشخص شده تصمیم بگیرد.
مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با بیان اینکه همگان بدانند آموزش وپرورش این استان هم در عمل و هم درشعار معتقد است که توانمندی انسانها مستقل از گرایش سیاسی آنها تعریف می شود، بیان داشت: به هیچ وجه اجازه نمی دهم که انتصابات آموزش وپرورش این استان رنگ و بوی سیاسی داشته باشد.
نخعی در پایان یادآور شد: قرار است کسی که توانمند باشد جذب شود، ما در عمل ثابت کردیم که از افراد توانمند حتی اگر به این دولت رای هم نداده باشند استفاده و به آن افتخار هم می کنیم.
به گزارش عصر هامون، منصور کیانی افضلی رییس جدید اداره آموزش و پرورش زابل ( پنجشنبه22 خرداد)در مراسم تودیع و معارفه در صحبت های خویش خود را یک اصلاح طلب خواند و افزود: از این پس افرادی که با بنده هم عقیده باشند و به روحانی رای داده اند در اداره آموزش و پرورش زابل بکارگیری خواهند شد!

انتهای پیام/ 7250 https://www.asrehamoon.ir/vdcbz0bs.rhbagpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهدی
به به چشم ما روشن یعنی به همین راحتی اشتباه بود و تمام؟
مگر می شود یک اندیشه بیان شود و بعد بگوییم اشتباه بود
فقط می توانم بگویم متاسفم
معلم زاهدانی
عصری جون اگه مدیرکل اعتراف کردندکه کیانی اشتباه کردند پس بدا به حال جامعه فرهنگیان سیستان که همچون شخصی مدیر آنان خواهدبود.
معلم
اخه اقای مدیرکل به نظر خودت کسی که از اول به قواه شما اشتباه می کند تا اخر این راه را چطور می تواند برود. این حرف را نگو مردم که مسخره شما نیستن به شعور مردم توهین نکنید.
اموزش و پرورش یکی از ارگان های مهم کشور است زیرا نسل اینده در مدارس تربیت می شوند با حضور این افزاد چطور می خواهید نسلی موفق تربیت کنید.
جاي تاسف داره آقاي كياني از هول افتادي تو ديگ حليم
رها
یکی نیست به این آقای مدیر کل بگه مسئولی که بلد نیست حرف بزنه چرا به ریاست میرسونن وقتی
ایول. خوشم اومد خوب نخعی حرف زده معلومه به اشتباهش پی برده.عصر هامون تو هم که مثل همیشه جنجالی تنظیم کردی، خودمونیم خوب بلدی گیربدی به مسئولین.. یکمم به شهرداری توجه کنین
ممنونممممممممممممممممممممممممممم