تاریخ انتشار :شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۰۰
حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری با بیان اینکه سلاح های غیر مجاز علل اصلی درگیرهای خونین در منطقه است گفت: نیروی انتظامی و قوه قضاییه با مخلان آسایش عمومی برخورد کنند.
نیروی انتظامی و قوه قضاییه با مخلان آسایش عمومی برخورد کند/ سلاح های غیر مجاز در منطقه باید جمع آوری شود
به گزارش عصرهامون به نقل از  دلگان پرس، حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری امام جمعه دلگان در خطبه های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه آنچه که سبب محرومیت انسان در روز قیامت از مواهب و نعمت های الهی می شود خوی استکباری و فساد است خاطرنشان کرد: کسی که خود را برتر از دیگران بداند و در حق دیگران ظلم و ستم کند، بدون شک در آن دنیا از نعمت های الهی بی بهره خواهد ماند.
وی در ادامه به 24 آبان سالروز تصویب قانون اساسی کشورمان در سال 1358 توسط مجلس خبرگان اشاره کرد و افزود: قانون اساسی کشورمان برگرفته از موازین شرعی و حقوقی است و این سند حقانیت جمهوری اسلامی و همچنین شناسنامه راهبردی جمهوری اسلامی ایران است.
امام جمعه دلگان به سالروز ارتحال علامه طباطبایی اشاره و تصریح کرد: علامه طباطبایی از علمای برجسته ای بود که در راستای تفسیر قرآن در جهان اسلام زحمات و رنج های زیادی دید که تفسیر نمونه المیزان که از تفاسیر مهم جهان اسلام است حاصل زحمات این عالم و مفسر برجسته است.
حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری در ادامه سالروز آزاد سازی شهر سوسنگرد در 26 آبان ماه سال 1359 اشاره کرد و گفت: شهر سوسنگرد که توسط نیروهای بعثی مورد تهاجم و اشغال قرار گرفته بود، با رشادت و جانفشانی رزمندگان اسلام آزاد شد.
وی در ادامه به درگیری ها و ناامنی های اخیر در شهرستان دلگان که باعث قتل چند نفر شده بود، اشاره کرد و افزود: این درگیری ها و نزاع بین طایفه ای به ضرر منطقه است و این حاصل بروز تفکرات قبل از اسلام در برخی از افراد است که دست به این جنایات می زنند.
امام جمعه دلگان تصریح کرد: این درگیری ها باعث یتیم شدن کودکان و همچنین باعث شده است که پدران و مادرانی، فرزندان خود را از دست بدهند، هیچ سود و حاصلی دیگری نداشته است.
حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری با بیان اینکه شورای تامین شهرستان دلگان نسبت به این موضوع با تدبیر عمل کند و از طریق مجاری قانونی پیگیری شود بیان کرد: نیروی انتظامی و قوه قضاییه باید با مخلان آسایش عمومی در منطقه به صورت جدی برخورد کند.
وی با تاکید بر اینکه وجود سلاح های غیر مجاز باعث این نزاع و جنگ های خونین در منطقه است خاطرنشان کرد: این سلاح ها باید توسط معتمدان، ریش سفیدان و نهادهای نظامی و انتظامی از دست این افراد جمع آوری شود.
 
انتهای پیام/ 8306
https://www.asrehamoon.ir/vdchxqn6.23nwzdftt2.html
منبع : دلگان پرس
نام شما
آدرس ايميل شما