تاریخ انتشار :يکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۷
2 مرکز یادگیری محلی سوادآموزی اداره آموزش و پرورش در شهرستان نیمروز افتتاح شد.
2 مرکز یادگیری محلی سوادآموزی در شهرستان نیمروز افتتاح شد
به گزارش سرویس عصرهامون به نقل از خبرنیمروز،‌ به منظور استقرار هرچه بیشتر عدالت آموزشی 2 مرکز یادگیری محلی سوادآموزی شهید محسن خزائی و شهیده مرضیه عذباشی در نیمروز افتتاح شد.
احمد امیرشاهی مدیر آموزش و پرورش در حاشیه افتتاح مرکز یادگیری محلی نهضت سوادآموزی اظهار داشت: مراکز یادگیری برای حضور پررنگ بی‌سوادان در بحث ریشه‌کنی بیسوادی در جامعه است.
وی با بیان اینکه این مرکز در واقع یک یادگیری محلی و خروج بی‌سوادان از معضل خواهد بود، افزود: هدف از ایجاد این مراکز، آموزش حرفه جهت خودکفائی خانواده های سیستانی است.
مدیر آموزش و پرورش تصریح کرد: بهبود کیفیت زندگی و جامعه علمی در راستای فراهم کردن زمینه آموزش مهارت های حرفه ای و خود اشتغالی در خانواده ها از دیگر مسائل مهم در این مراکز به شمار می رود.
بی سوادی پدیده شوم بسیاری از عقب ماندگی ها است
محمدحسن دهمرده فرماندار نیمروز بیان کرد: همه باید تلاش کنند و به‌ دنبال فراگیری علم بروند، هر چند مسافت دور باشد، علمی را بیاموزند که برای خود و جامعه مفید باشد.
وی با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) در خصوص علم اذعان داشت: آن حضرت فرمودند: هرکس کلمه ای به من بیاموزد، مرا بنده ی خویش کرده است.
فرماندار نیمروز با بیان اینکه بی سوادی پدیده شومی که ریشه بسیاری از عقب ماندگی ها و کاستی هاست، خاطر نشان کرد: باید در این مراکز شروع به آموختن حرفه جهت اشتغال زائی خانوارها شویم.
انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcdjz0n.yt0z56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما