تاریخ انتشار :يکشنبه ۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۸
امام جمعه اهل سنت کنارک گفت: 9 دی نشانه اعتماد مردم به رهبری و نظام جمهوری اسلامی بود و در حقیقت کلام رهبری ما تبلور یافته و نمادی از بصیرت، دشمن‌شناسی و حضور در عرصه مجاهدانه توسط مردم مسلمان ایران است.
9 دی نمادی از بصیرت، دشمن شناسی و حضور مجاهدانه مردم است/ بينش رهبري نقطه اتحاد ملت ايران در نهم ديماه 88 بود
به گزارش عصرهامون، مولوی عبدالملک ملکی پوردر گفت و گو با چهاربهاران، از حماسه نهم دی ماه به عنوان فصلی نوینی در تاریخ انقلاب یاد کرد و افزود: مردم قهرمان و همیشه در صحنه ایران در این روز کاری بس بزرگ کردند و آمادگی و قدرت خود رادر مقابله با توطئه های ضد انقلاب به رخ کشیدند.

وی ادامه داد: در طول تاریخ ما شاهدیم که دشمنان برای ایجاد تفرقه و برای نابودی کشورهای اسلامی همیشه توطئه چینی کرده اند و ما این را در ۹ دی هم شاهد بودیم که درواقع در مسائل داخلی کشور ما دخالت کردند و همیشه سعی می کنند چنین برنامه هایی را نه تنها در کشور ما بلکه در کل جهان اسلام اجرا کنند.

مولوی اهل سنت کنارک اتحاد ملی و انسجام اسلامی را برآمده از چنین اجتماعات عظیمی دانست و بیان کرد: ملت ما در طول سه دهه انقلاب نشان داده که هرگاه حکومت نیاز به حضور مردمی داشته با تمام وجود از ارزشهای خودشان دفاع کردند همچون دفاع مقدس که دشمن با ندیده گردفتن قدرت عظیم مردمی برآمده از روحیه ولایت پذیری مردم با خیال وارد کشور شد و با خیل عظیمی از بسیج مردمی مواجه شد و خوار و ذلیل فراری شدند.

وی گفت: بينش رهبري نقطه اتحاد ملت ايران در نهم ديماه بود كه براي ايران عزيز اتحاد، همبستگي و يكپارچگي را در برداشت.

مولوی ملکی پور بصیرت بالای مردم را ناشی از ولایت پذیری دانست و تصریح کرد: آنانی که راهی غیر از ولایت را برگزیدند حتی برخی خواص جز ضالین شدند ولی کسانی که ولایت پذیری را در سرلوحه کار خود قرار دادند به فلاح و رستگاری و عزت رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن چه در لباس غرب و چه در لباس اسلام، وحدت ما را هدف قرار داده و برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان تلاش می کنند که خوشبختانه مردم ما امروز آگاه تر و دشمن شناس تر از هر لحظه اند و حیله های دشمن را از بین می برند.
 
انتهای پیام/ ف https://www.asrehamoon.ir/vdcdxz0fnyt0zo6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما