تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۰
محمود رضا اکبری گفت: ۷۰۰ انشعاب جدید و ۲۳ دستگاه تابلو کامپوزیت از ابتدای سالجاری در مناطق حاشیه ای پابهار نصب و برق ۳۵ اداره پرمصرف این شهرستان قطع شده است.
۷۰۰ انشعاب جدید برق در مناطق حاشیه چابهار نصب شد/ قطع برق ۳۵ اداره پرمصرف
محمود رضا اکبری، مدیر امور توزیع برق چابهار به خبرنگار عصرهامون بیان کرد: ۷۰۰ انشعاب جدید و ۲۳ دستگاه تابلو کامپوزیت از ابتدای سال جاری در مناطق حاشیه ای این شهرستان نصب شده است.

وی اظهار کرد: نصب هزار و ۲۳۰ انشعاب جدید، تعویض و اصلاح ۳۲۵ مورد انشعاب مشترک، جمع آوری ۲۷۰ انشعاب غیرمجاز به متراژ هزار و ۳۵۰ متر و کشف هفت دستگاه ماینر از جمله اقدامات مهم انجام شده از ابتدای امسال ذر این شهرستان است.

این مقام مسئول یکی از مشکلات عمده امور برق چابهار را سرقت کابل و تجهیزات شبکه توزیع دانست و ادامه داد: ۲۱۱ مورد جابه جایی و وصل مجدد کابل سرویس مشترکان به دلیل سرقت های متعدد از جمله اقدامات و خسارت وارد شده به شبکه توزیع برق این امور است.

مدیر امور توزیع برق چابهار به اقدامات مهم انجام شده در حوزه مدیریت مصرف و گذر موفق از پیک تابستان اشاره کرد و افزود: بازدید منظم از صنوف و قطع برق مشترکین پرمصرف، پایش مستمر مصرف ادارات و قطع برق ۳۵ اداره پرمصرف از جمله اقدامات انجام شده توسط پرسنل این امور است.

اکبری خاطرنشان کرد: پرسنل امور توزیع برق چابهار با انجام اقدامات مناسب توانستند ۶ درصد تلفات برق این امور را نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش دهند.

وی اظهار کرد: با همکاری سه جانبه بنیاد مستضعفان، شرکت توانیر و شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان علاوه بر ارتقای شاخص‌های برق چابهار، ۱۵۰ روستای  این شهرستان و بخش پلان از برق مطمئن و پایدار بهره مند خواهند شد.

احداث و اصلاح هفت کیلومتر شبکه روشنایی معابر چابهار

مدیر امور توزیع برق چابهار گفت: طی یک پروژه عملیاتی ۳.۵ کیلومتر شبکه روشنایی بلوار قدس، یک کیلومتر بلوار باهنر، ۱.۵ کیلومتر بلوار صیاد و یک کیلومتر بلوار شهید ریگی این شهرستان در حال احداث و اصلاح است.

وی اظهار کرد: اعتبار در نظر گرفته شده برای اصلاح و احداث این میزان شبکه روشنایی حدود چهار میلیارد ريال است.

این مقام مسئول ادامه داد: از جمله پروژه های مهم این امور که برای جلوگیری و کاهش سرقت تجهیزات شبکه در حال پیگیری و انجام می باشد، تبدیل شبکه های زمینی به هوایی است.

مدیر امور توزیع برق چابهار به پروژه جهادی روشنایی معابر محلات مراد آباد در اواخر سال گذشته اشاره کرد و افزود: نصب ۲۲ عدد لامپ ۷۰وات، ۲۶ عدد لامپ ۵۰ وات، ۱۲ عدد لامپ ۳۵ وات، نصب ۱۴ عدد ترانس ۷۰ وات، ۱۰ عدد ترانس ۵۰ وات، ۶ عدد ترانس ۳۵وات، نصب استارتر ۵۲ عدد، کنتاکتور۲ دستگاه، ساعت نجومی سه دستگاه، فتوسل ۱۳ عدد، کلمپ مشترکین ۴۴عدد، کابل ۱۰۰ متر، نصب کلاهک ۳۵ وات پنج دستگاه، کلاهک ۷۰ وات چهار دستگاه و دستک ۲۰ سانتی ۹عدد از جمله تجهیزات استفاده شده برای روشنایی این محله است.

اکبری خاطرنشان کرد: شهروندانی که درخواست اعلام مشکل روشنایی معابر دارند می‌توانند از طریق اپلیکیشن "برق من" و سامانه هوشمند مراکز اتفاقات "هما" ۱۲۱ نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcb8gb8frhbasp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما