تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۰
داوود عادلی گفت:شهید حاج قاسم سلیمانی به معنای واقعی در کنار مردم بود و همین مسئله رمز ماندگاری مکتب ایشان شد.
مردمی بودن شهید سلیمانی باعث الگو شده وی شد/آمریکایی ها با ترور سردار سلیمانی خوی وحشیگری خود را نمایان ساختند
به گزارش عصر هامون،داوود عادلی از ورزشکاران و مربیان مطرح شهرستان چابهار در گفت وگو با خبرنگار چهاربهاران،گفت:اولویت اصلی مکتب حاج قاسم سلیمانی  دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران آرمانهای مقدس کشور هست  ایشان ولایت مداری و دفاع از حرمین شریفین را وظیفه خود می دانست و به دیگران هم پیروی از این عمل را توصیه میکردند.

وی با بیان اینکه ایشان راه رسیدن به اهداف را توکل به خدا و تلاش میدانستند،تصریح کرد: تلاش و پشتکار زیاد جهت رسیدن به اهداف حقیقی و رسیدن به قله های موفقیت درتمام رشته ها برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و غلبه بر تمامی تحریم ها و در نهایت تبعیت از مقام معظم رهبری از جمله ویژگی های شاخص شهید سلیمانی بود.

عادلی با بیان اینکه پیروی بی  چون وچرا از ولایت فقیه،اخلاص و شجاعت در میدان نبرد از دیگر ویژگی های شخصیتی شهید سلیمانی بوده،خاطرنشان کرد:اخلاص این شهید باعث شد که خداوند این شهید رو بزرگ نماید و تبدیل به قهرمان در تمام دنیا شود ک تفکر این شهید درحال حاضر در دنیا درحال تکثیر شدن است.

این جنایتی که آمریکاییها انجام دادن چهره واقعی خودشان را به تمام دنیا نشان دادن که چه دولت و سیاستمداران خبیثی دارند و میتوان این رو گفت ک جنایت آمریکا درترور شهید سلیمانی در تاریخ ثبت شد.

عادلی با بیان اینکه شهید سلیمانی در کنار ماموریت خود همیشه به دنبال حل مشکلات مردم بوده است خاطرنشان کرد:مهمترین ویژگی و خصوصیات شهید سلیمانی مردمی بودن و فدا شدن برای مردم است آنگونه که در بسیاری از مناطق که مردم در شرایط سخت و دشوار زندگی میکردند حضور پیدا میکرد وبه آنها دلداری میدادو مردم هم شهید سلیمانی را با این مشخصات مرد میدان  می‌دانستند.

انتها‍‍ی پیام/ https://asrehamoon.ir/vdceee8zpjh8nfi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما