تاریخ انتشار :سه شنبه ۳ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۱
عزیزالله گزمه گفت: پیام شهید بزی و همرزمش شهید آسوده، پیروی از اهل بیت و ولایت و گویای حقیقت پیروزی خون بر شمشیر است.
پیام شهید بزی پیام پیروی از ولایت تا مرز شهادت است
پیام شهید بزی پیام پیروی از ولایت تا مرز شهادت است
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون، عزیزالله گزمه از خادمین حرم امام رضا(ع) در گفت و گوی با خبرنگار چهاربهاران اظهار کرد: امسال در قالب کاروان سفیران حضرت رضا (ع) تصمیم به سفر به استان سیستان و بلوچستان گرفته شد و پس از گذشت از شهرهای این استان پهناور به بندر زیبای چابهار وارد شدیم.

وی نکته قابل توجه در استان را وحدت و برادری شیعه و سنی در کنار یکدیگر بیان کرد و افزود: از اینکه می بینیم شیعه و سنی در کنار هم با وحدت و یکپارچگی زندگی می کنند احساس خوشحالی و بالندگی می کنیم.

خادم حرم مطهر هدف از سفر به شهرهای کشور را تبیین فرهنگ رضوی در جامعه عنوان و تاکید کرد: سفر این کاروان به شهرها پیام روشنی دارد و آن ترویج فرهنگ رضوی و شهادت در جامعه ایران اسلامی است و امیدواریم در این منطقه زندگی و منش و روش در بین امت و مردم خوب و خونگرم سیستان و بلوچستان به خصوص مردم شهرستان چابهار ترویج داده شود.

گزمه ایثار و از خودگذشتگی شهدا را برگرفته از مکتب سیدالشهدا(ع) دانست و خاطر نشان کرد: شهادت این عزیزان پیام زیادی برای جوانها دارد و بدانند حضور در مجالس امام حسین(ع) فرزندانی از جنس شهدا و مومنان حقیقی به بار می آورد و سعادت خود و جامعه شان را رقم خواهند زد.

وی در پایان تصریح کرد: شهیدان بزی و آسوده نشان دادند دفتر شهادت همچنان به روی  جوانان این مرز و بوم و فرزندان ثامن الحجج که برای حفظ دست آوردهای انقلاب تا پای جان ایستاده اند، همچنان باز است.

انتهای پیام/4382
https://www.asrehamoon.ir/vdcaoun0.49new15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما