تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۳
علی کیخا نویسنده کتاب" نقش استان در دفاع مقدس" از رونمایی ۵ جلد کتابش در کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان خبر داد.
رونمایی از ۵ عنوان کتاب در کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان/"مجاهد شرق" گذری بر خاطرات و مبارزات انقلابی شهید "احسان پارسی" است
به گزارش عصر هامون، علی کیخا در گفت و گو با خبرنگار فائزون اظهار داشت: به مناسبت بزرگداشت کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان 5  کتاب با عناوین "مجاهد شرق"، "شهدای فاوا"، "اطلس استان در 8 سال دفاع مقدس"، "زندگی در مدار تکلیف(جانبازان بالای 70 درصد) و "نقش استان در دفاع مقدس" را به رشته تحریر درآوردم.
وی افزود: کتاب "مجاهد شرق"گذری بر زندگینامه، مبارزات انقلابی و خاطرات شهید احساس پارسی مود است که در چندین جبهه جنگیده است؛  اطلس استان در 8 سال دفاع مقدس با حدودا دویست صفحه به بیان عملیاتهای استان در دوران دفاع مقدس پرداخته است.
وی بیان داشت:  کتاب "نقش استان سیستان و بلوچستان در دفاع مقدس با 750 صفحه که با همکاری داوود شیرازی تولید و چاپ موقت هم انجام شده است به بیان نقش هر کدام از نیروهای سپاه، بسیج، ارتش، وزارات، سازمانها و ...اشاره دارد.
کیخا ادامه داد: دو کتاب" زندگی در مدار تکلیف" و "شهدای فاوا"یا همان " پیام اوران امین" نیز در دست اقدام  و آماده سازی است.
وی کتاب "نقش نیروهای مردمی در امنیت ملی" را عنوان  اولین کتاب خود دانست که در سطح سپاه و بسیج مورد استقبال قرار گرفته است.
انتهای پیام https://www.asrehamoon.ir/vdceez8z7jh87zi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما