تاریخ انتشار :جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۱۲
نماینده مردم خاش,میرجاوه و نصرت آباد در مجلس گفت: نمایندگان سعی دارند بودجه ای را به تصویب برسانند که مطابق برنامه پنج ساله ششم کشور باشد و بسیاری از برنامه های پیش بینی شده دولت در لایحه بودجه سال 97 تطابقی با برنامه پنج ساله ششم ندارد.
بسیاری از برنامه های لایحه بودجه 97 تطابقی با برنامه پنج ساله ششم ندارد
به گزارش سرویس سیاسی عصرهامون ،علی کرد در گفت و گو با خبرنگار لادیز، اظهار کرد: کلیات لایحه بودجه 97 پس از اصلاح مواردی مانند اختصاص نقدینگی توسط سازمان برنامه و بودجه، توجه بیشتر به مناطق کمتر توسعه یافته و چگونگی فروش نفت توسط نمایندگان به تصویب رسید.

وی افزود: بهای آب و برق و گاز افزایش چندانی نخواهد داشت، قیمت حامل های انرژی در مناطق محروم کمتر خواهد بود تا در توان مردم این مناطق باشد و نمایندگان اجازه نمی دهند چیزی که برخلاف توان مردم و غیرمنطقی باشد به تصویب برسد.

وی با بیان اینکه نمایندگان در حال بررسی هزینه ها و درآمدهای بودجه هستند, خاطرنشان کرد: اکثریت نمایندگان با افزایش حامل های انرژی مخالف هستندچراکه در مناطق محروم به دلیل گستردگی و دوری فواصل و کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی افزایش قیمت حامل های انرژی مانند بنزین باعث افزایش فشار اقتصادی به مردم خواهد بودو به طور حتم شاخص های اشتغال کاهش می یابد و باعث نارضایتی عمومی در مردم می شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نمایندگان سعی دارند بودجه ای را به تصویب برسانند که مطابق برنامه پنج ساله ششم کشور باشد و بسیاری از برنامه های پیش بینی شده دولت در لایحه بودجه سال 97 تطابقی با برنامه پنج ساله ششم ندارد و برنامه هایی که نمایندگان تصویب نکنند مورد قبول شورای نگهبان نیز نخواهد بود.

وی توجه به قشر آسیب پذیر را وظیفه دولت و نمایندگان دانست و اذعان کرد: دولت و نمایندگان باید رسالت خود در برابر مردم را به خوبی انجام دهند و برنامه هایی را در پیش بگیرند که در راستای عمل به منویات رهبری و دغدغه های ایشان درباره خدمت رسانی به مردم به خصوص قشر آسیب پذیر باشد.


انتهای خبر/ش https://www.asrehamoon.ir/vdcjtveviuqey8z.fsfu.html
منبع : لادیز
نام شما
آدرس ايميل شما