تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۴۶
رحیم اردلان معاون اداری- مالی سازمان تأمین اجتماعی اظهار کرد: امروز قول ما مبنی بر پرداخت مبلغ بسته حمایتی دولت به حساب ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار نفر بیمه شده سازمان تأمین اجتماعی نهایی شد
آنهایی که بسته حمایتی 200 هزارتومانی نگرفتند با این شماره تماس بگیرند !
بسته حمایتی به حساب تمامی بیش از ۶ میلیون بیمه شده تأمین اجتماعی واریز شدبه گزارش عصر هامون به نقل از  نوداد (سکوی اجتماعی خبر)؛ وی با بیان اینکه آخرین واریز ها شب گذشته از طرف بانک ملی صورت گرفت، گفت: افرادی که زیر ۳ میلیون تومان دریافتی دارند و حق بیمه خود را از یکم فروردین ۹۷ تا پایان مهر ماه سال جاری پرداخت کرده اند، اگر به هر دلیلی بسته حمایتی خود را دریافت نکرده اند، می توانند با سامانه ۱۴۲۰ تماس بگیرند تا در مراحل بعدی بسته حمایتی به آن ها تعلق گیرد.
معاون اداری- مالی سازمان تأمین اجتماعی افزود: بررسی هایی برای شناسایی افرادی که در این دوره بسته حمایتی دریافت نکرده اند، صورت می گیرد و امیدواریم که با هماهنگی سامانه هدفمندی یارانه ها در اولین مرحله این بسته ها به حساب آ ن ها واریز شود.

انتهای پیام
 
 
 
https://www.asrehamoon.ir/vdcjmaevyuqeyoz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما

فرخ موثق بهستانی
سرپرست خانوارم هیچ درامد خاصی ندارم اعتیاد داشتم تحت درمانم پیش خونوادم شرمنده ام که دست خالی میرم خونم
داودی
تلفن اصلا نمیگیره
" گر به هر دلیلی بسته حمایتی خود را دریافت نکرده اند، می توانند با سامانه ۱۴۲۰ تماس بگیرند تا در مراحل بعدی بسته حمایتی به آن ها تعلق گیرد. "

چقدر دولت و تامین اجتماعی بی کفایتی. اخه کسی که نگرفته باید خودش اطلاع بده تا در مراحل بعدی دریافت کنه.

واقعا به حال تامین اجتماعی باید تاسف خورد.
سركاريه مثل قولهايي كه قبلا داده بودند