تاریخ انتشار :جمعه ۹ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۲
امام جمعه بخش جلگه چاه هاشم گفت:بعثت پیامبر اسلام مهم ترین حادثه تاریخ بشریت بوده است.
بعثت پیامبر اسلام مهم ترین حادثه تاریخ بشریت است
به گزارش عصرهامون به نقل از صدای بلوچ،حجت‌الاسلام والمسلمین نظر بامری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بخش جلگه چاه هاشم دلگان، ضمن تبریک وتهنیت فرا رسیدن مبعث پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص)، این واقعه را مهم ترین حادثه تاریخ بشریت دانست و افزود : بعثت آخرین فرستاده خداوند از مهم ترین حوادث تاریخ بشریت است که آغازی برای هدایت انسانها از جهالت و گمراهی به سوی روشنایی ونور است.
امام جمعه بخش جلگه چاه هاشم عنوان کرد :فلسفه مهم بعثت پیامبر اکرم (ص) تعالی اخلاق وتعالی معنوی است که ایشان در مدت 23سال پیامبری چنان تحولی در دل انسانها ایجاد کردکه انسانهای بزرگ و وارسته ای را پرورش داد.
وی گفت: درجامعه جاهلی اعراب، که انواع و اقسام خرافات وجود داشت را از بین برد واخلاق ومعنویت را در جامعه گسترش داد و دین مبین اسلام را در سرتاسر جهان ترویج داد.
حجت‌الاسلام والمسلمین نظر بامری امام جمعه بخش جلگه چاه هاشم با اشاره به 12 فروردین روز جمهوری اسلامی بیان کرد : 12فروردین روزی است که مردم ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نوع حکومت خود را انتخاب کردند وبا رای 98 درصد خود به جمهوری اسلامی رای آری دادند.
وی عنوان کرد : این روز نشان می دهد که مردم کشور ایران نقش بسزایی در سرنوشت کشور خود دارند و حضور بی نظیر مردم در همه‌ی صحنه های انقلاب اسلامی نشان از دمکراسی واقعی در جمهوری اسلامی ایران است که دنیای استکبار را با نامیدی مواجه کرده که روز به روز دشمنی هایش را با ملت ایران بیشتر می کند.
امام جمعه بخش جلگه چاه هاشم با توجه به بارندگی های روزهای اخیر و سیل های مخرب در کشور، ضمن تسلیت به خانواده جانباختگان این حادثه ، خاطر نشان کرد: در این حادثه طبیعی جلوه های بسیاری از همکاری مردم به خانواده های آسیب دیده مشاهده کردیم و مردم هم از هر نوع خدمتی که لازم بود به هم نوعان خود دریغ نکردند
امام جمعه جلگه چاه هاشم عنوان کرد : یکی از عوامل مهم بروز همچنین حوادث وآسیب ها ناشی از تخریب طبیعت توسط ما انسانها است.
وی افزود : از پیام های مهم این حوادث حضور نیروهای مسلح، ارتش وسپاه در کنار مردم عزیز بود واین وجه متمایز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با سایر کشورها است که از آغازین روزهای حادثه‌ در کنار مردم بودند وخدمت رسانی را انجام می دادند شایسته است از همه ی این عزیزان تقدیر و تشکر شود.
انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdchwvnz623nzzd.tft2.html
منبع : عصرهامون
نام شما
آدرس ايميل شما