تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰
اخیرا شایعاتی درباره عرضه یک خودروی جدید توسط شرکت مزدا شکل گرفته است و طرفداران از این جهت دست به طراحی رندرهایی از طرح احتمالی زده‌اند.
احتمال عرضه خودرویی جدید برای جشن صد سالگی مزدا
به گزارش عصرهامون؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در سال ۲۰۱۷ شرکت زوم زوم درباره موتور‌های چرخنده خود این گونه نوشت: " بدون موتور‌های چرخنده مزدایی وجود نخواهد داشت و بدون مزدا نیز تولید موتور‌های چرخنده برای مدت بیش از پنجاه سال به طول نمی‌انجامید ". پس از این بیانیه شرکت مزدا اعلام کرد که موتور‌های دوار و چرخنده برای گسترش دامنه و محدوده خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما این شرکت اعلام نکرد که این موتور‌ها ممکن است بر روی یک خودرو اسپرت مانند اتومبیل جدید RX سوار شوند. در سال ۲۰۱۵ شرکت مزدا با رونمایی از یک طرح مفهومی شگفت‌انگیز همه را حیرت‌زده کرد. اما متاسفانه این طرح هیچوقت یک گزینه‌ای برای تولید نبود. حالا به نظر می‌آید که شرکت مزدا هنوز از این طرح خود دست نکشیده است و در نظر دارد آن را به تولید برساند. بر طبق گفته سرپرست قسمت پژوهش و پرورش شرکت مزدا ساخت پنین خودرویی " هنوز آرزوی ماست". این سخنی بود که سرپرست پژوهش و پرورش شرکت در ماه اکتبر سال ۲۰۱۹ بیان کرد.
داستان رندر منتشر شده چیست؟
رندر منتشر شده از این خودرو نسل چهارمی از مخلوط گذشته و آینده تشکیل شده است چرا که نشانه‌هایی از اتومبیل‌های نسل دوم، مانند مدل FC، را به خود می‌گیرد. طراح رندر منتشر شده در صفحات مجازی خود نوشته است: " در این طراحی از خیلی المان‌های طرح مفهومی RX الهام گرفتم، اما باید بگم در این بین از خودرو‌های کوچه دهه نود نیز استفاده کردم ".
این رندر توجه خیلی از مخاطبین را به خود جلب کرده چرا که یکی از بهترین رندر‌های مشاهده شده است. همچنین شایعات زیادی مبنی برا آن وجود دارد که شرکت مزدا قصد دارد تا برای سالگرد ۱۰۰ ساله شدند شرکت یک اتومبیل با موتور دوار و چرخنده را در سال ۲۰۲۰ به دنیا معرفی کند. اگر این شایعات حقیقت داشته باشد مخاطبین می‌توانند انتظار یک خودرو شگفت‌انگیز و متفاوت را در بازار خودرو‌ها داشته باشند. طرح منتشر شده از طرح‌های مفهومی بسیار متفاوت از طرح‌های رایج در این روز‌های صنعت خودرو است.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcb0gb88rhb5ap.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما