تاریخ انتشار :جمعه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۲
مدیر سازمان بسیح کارگری و کارخانجات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در پیامی، تقارن آغاز هفته کار و کارگری وحلول ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خداوند را تبریک گفت.
پیام تبریک مدیر سازمان بسیح کارگری و کارخانجات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان به مناسبت آغاز هفته کارگر
به گزارش عصرهامون، محمد قورزایی، مدیر سازمان بسیح کارگری و کارخانجات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در پیامی، تقارن آغاز هفته کار و کارگری  وحلول ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خداوند را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 جامعه کارگری از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی  تاکنون در عرصه های مختلف داخلی و خارجی به کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وفادار بوده و منشاء خدمات ارزنده بسیاری در حوزه تولید وخودکفایی و مقابله با تهدید دشمن در جنگ اقتصادی بوده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر بویژه شهید عبدالحسین  برونسی،شهید شاخص قشر کارگری و نماد یک کارگر انقلابی،خدوم و زحمتکش  که ۹اردیبهشت سالروز بازگشت پیکر مطهر این شهید بزرگوار به عنوان روز بسیج کارگری نامگذاری گردیده واز۵تا۱۱ اردیبهشت که بنام هفته گرامیداشت مقام کارگر می‌باشد را به جامعه بزرگ کارفرمایان کارگران و خدمتگذاران به این عزیزان  تبریک عرض می نمایم. امید است در سایه اتکال به قدرت لایزال الهی و تحت زعامت مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) این افسران پیشتاز در جنگ اقتصادی  بیش از پیش در راستای تحقق شعار سال(جهش تولید) موفق باشند. ایشان همچنین عنوان کرد که امسال بواسطه همزمانی ماه مبارک رمضان و عنایت به ضرورت رعایت فاصله اجتماعی که مورد تاکید مسئولین محترم بهداشتی می‌باشد و سلامت کارگران عزیزنیز که اولویت کار ما هست، برنامه های مختلف گرامیداشت هفته کار و کارگر در سطح استان به صورت مجازی برنامه‌ ریزی گردیده و اجرا خواهد شد، ازجمله این برنامه‌ها رزمایش کمک مومنانه با هدف کمک به کارگران نیازمندی است که از تعطیلی‌های قرنطینه  متضرر وبیکار شده اند وبرگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی در طول هفته به صورت پیامکی ودر بستر فضای مجازی می باشند.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcgnw9quak9xq4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما