تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۰
سردار محمد قنبری از کشف بیش از 297 هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان و دستگیری سارق حرفه ای خودرو در زاهدان خبر داد.
پایان قدرت نمائی سارق حرفه ای خودرو در زاهدان/ 297 هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان کشف شد
سردار محمد قنبری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: با تلاش کاراگاهان پلیس آگاهی  سیستان و بلوچستان سارق حرفه ای خودرو در عملیاتی ضربتی در شهر زاهدان دستگیر شد.

وی با اشاره به کشف 23 فقره سرقت خودرو از متهم و تحویل آن به مالکان، ادامه داد: این متهم که سابقه حمل 20 کیلو گرم مواد مخدر در پرونده قبلی خود داشته در تحقیقات تکمیلی پلیس به 23 فقره سرقت خودرو و محتویات خودرو در سطح شهرستان زاهدان اعتراف کرده است.

قنبری اضافه کرد: همچنین در هفته گذشته طرح  مبارزه با قاچاق سوخت، با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمايه هاي ملي، با قاطعیت و جدیت، توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی و دیگر رده های عملیاتی در استان سیستان و بلوچستان به اجرا درآمد.

تخریب 2 دپوی سوخت و توقیف 26 خودروی متخلف

وی افزود: در راستای این طرح 2 محل دپوی سوخت تخریب و  26 دستگاه تریلی و اتوبوس حامل سوخت قاچاق، در شهرستان های هیرمند، سرباز، نیمروز و ایرانشهر توقیف شد و در مجموع 297 هزار و ششصد و سی لیتر سوخت قاچاق، شامل 186 هزار و ششصد و پنجاه لیتر گازوئیل، 6 هزار و هشتصد لیتر بنزین،70 هزار و هشتاد لیتر قیر و 34 هزار و یکصد لیتر سایر فرآورده های نفتی کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: در این رابطه 31 فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/
 
https://www.asrehamoon.ir/vdcewo8z7jh8wxi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما