تاریخ انتشار :شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۰۳
علی صبوری استندآپ کمدین خندوانه در استوری اینستاگرامش اعلام کرد هزینه اجرای برنامه‌هایش در خندوانه را به مناطق محروم سیستان و بلوچستان کمک می‌کند.
استندآپ کمدین خندوانه به مناطق محروم سیستان و بلوچستان کمک می کند
به گزارش عصرهامون؛ علی صبوری استندآپ کمدین خندوانه در استوری اینستاگرامش اعلام کرد هزینه اجرای برنامه‌هایش در خندوانه را به مناطق محروم سیستان و بلوچستان کمک می‌کند.

وی پس از مشاهده کلیپی از یک دختر بچه اهل سیستان و بلوچستان که با ناراحتی از نبود آب در روستای محل زندگی شان اشک می ریخت نوشت: می گویم وقتی چیزی را می بخشی، خدا هزار در جدید برایت می گشاید.

این استندآپ کمدین ادامه داد: من بارها اعلام کردم بابت استندآپ هایی که در خندوانه انجام داده ام، هزار تومان هم دریافت نکردم، دو علت داشت؛ یکی اینکه خودم را مدیون خندوانه و تهیه کننده آن رامبد جوان می دانستم و دیگر آنکه به خنداندن فکر می کردم و لاغیر. 

صبوری افزود: اما دیروز پیام عجیبی از سوی یکی از عوامل خندوانه برایم آمد و شماره حساب بنده را برای  استندآپ های خندوانه خواست. 

وی با اشاره به کلیپ منتشر شده نوشت: من همه پول دریافتی از خندوانه را آب می خرم و به اینجا می برم، سه تا چهار روز دیگر آنجا هستم و در ازای خنداندن پول نمی گیرم، باز هم لبخند می خرم. 

انتهای پیام/ 
https://www.asrehamoon.ir/vdcbs9b85rhbfap.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما