تاریخ انتشار :يکشنبه ۷ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۳۸
عطاء اله اکبری گفت: ۲۴ پروژه ساختمان دولتی و تاسیسات عمومی توسط این اداره کل در سال جاری با اعتبار افزون بر ۲۳۲ میلیارد تومان در حال احداث است.
۲۴ پروژه دولتی و تاسیسات عمومی در سیستان و بلوچستان در حال احداث است
عطاء اله اکبری، مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون از در حال احداث بودن ۲۴ پروژه ساختمان دولتی و تاسیسات عمومی توسط این اداره کل در سال جاری با اعتبار افزون بر ۲۳۲ میلیارد تومان خبر داد.

وی اظهار کرد: این پروژه ها از ۴۰ تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که برای احداث آنها بیش از ۲۳۲ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: تکمیل اسکلت بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی شهرستان زابل، احداث فرمانداری شهرستان های نیمروز، هامون، تفتان و گلشن و همچنین مصلی شهر زاهدان از مهمترین پروژه های در دست اقدام‌ این اداره محسوب می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان احداث فاز یک مصلی شهرستان نیمروز، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان های مهرستان، سیب و سوران و هامون و مجتمع فرهنگی هنری شهرستان های هیرمند و زاهدان و همچنین احداث ۲ باب کتابخانه در شهرستان خاش را از دیگر پروژه های مهم در دست احداث اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان برشمرد.

اکبری تصریح کرد: زیربنای ۲۴ پروژه ساختمان های  دولتی و تاسیسات عمومی در دست احداث این اداره کل ۹۳ هزار و ۵۲۱ متر مربع است.

اکبری پروژه های نیمه تمام را چالش جدی در حوزه عمرانی عنوان کرد و افزود: سال ها از عملیات احداث بسیاری از پروژه های مذکور  گذشته بود که با همت جهادی همکاران ما در مجموعه مهندسی و ساخت در دو سال اخیر در حال سیر مراحل نهایی و تکمیل شدن هستند.

وی خاطر نشان کرد: با تخصیص اعتبارات لازم می‌توان با سرعت بیشتری این پروژه‌ها را تکمیل کرد و برای خدمت‌رسانی به مردم عزیز تحویل حوزه مربوطه داد.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcj8vev8uqex8z.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما