تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۲۲
علی شعبانی گفت: ورزشکار تازه رو با کسب مقام سومی رقابت های بین المللی و مقام اول در تیم ملی اعزامی از کشورمان، نشان داد شایستگی کسب جایگاه قوی‌ترین مردان ایران را دارد.
جوانان مهم ترین سرمایه هر جامعه برای ساختن  هستند/ کسب مقام سوم قوی تدین مردان در رقابت های بین المللی
علی شعبانی، معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: درخشش محمدرضا تازه رو، ورزشکار اخلاق مند ایرانشهری در مسابقات بین‌المللی قویترین مردان در امارات متحده عربی (انتخابی حرفه ای های جهان )، موجب افتخار و شادمانی برای ایرانیان به ویژه مردم عزیز سیستان و بلوچستان شد.

وی افزود: ورزشکار تازه رو با کسب مقام سومی رقابت های بین المللی و مقام اول در تیم ملی اعزامی از کشورمان، نشان داد شایستگی کسب جایگاه قوی‌ترین مردان ایران را دارد و امیدوارم به تفضل الهی این هدف در آینده نزدیک و ادامه راه تحقق یابد.

این مقام مسئول گفت: پیروزی تازه رو برای جوانان استان به ویژه جوانان رشید ایرانشهر، تاکید و تصریح بر شعار « ما می توانیم» به آوای بلند بوده و این که ما می توانیم در همه صحنه ها سرآمد باشیم اگر استعداد های مان را شناسایی و همدلانه انرژی ها را در جهت نیل به آرمان های مفید بسیج کنیم.

وی اضافه کرد: امروز میادین ورزشی، به نوعی عرصه نمود توانمندی های فردی و جمعی، قدرت مدیریت و هماهنگی، نمایش استعدادها و توان کشورها در برنامه ریزی برای بالندگی و شکوفایی جوانان هستند.

شعبانی عنوان کرد: جوانان مهم ترین سرمایه هر جامعه برای ساختن و زیستن هستند و باید با شناخت درست استعدادها، بستر شکوفایی آن ها و به تبع آن، امید و نشاط و انگیزه و تلاش برای زندگانی را در جامعه رونق ببخشیم.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcg3x9qtak9tx4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما