تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۳
همزمان با سراسر کشور راهپیمایی بزرگ ۱۳ آبان در اقصی نقاط استان پهناور سیستان وبلوچستان برگزار شد.
راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در پایتخت وحدت کشور برگزار شد/ طنین شعارهای " مرگ بر آمریکا" در آسمان سیستان وبلوچستان
به گزارش عصرهامون، مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در سیستان وبلوچستان همزمان با سایر استان‌ها ساعت ۹ صبح امروز آغاز شد و مردم با سر دادن شعارهای " مرگ بر آمریکا" و " مرگ بر اسرائیل" خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

در شهرستان زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان نیز حرکت راهپیمایان که پلاکاردهایی با مضمون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل سعود خبیث» را در دست داشتند از میدان آزادی این شهر آغاز شد و تا مصلی قدس ادامه داشت.

 





راهپیمایی 13 آبان در چابهار برگزار شد

با حضور مردم ولایت مدار چابهاری مراسم گرامیداشت سوم الله ۱۳ آبان روز استکبار جهانی در شهرستان چابهار برگزار شد.
 



راهپیمایی 13 آبان در ایرانشهر برگزار شد

مراسم راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان با حضور گسترده و باشکوه مردم ایرانشهر از مقابل  آموزش و پرورش برگزار شد.
 


 
 
برگزاری راهپیمایی 13 آبان در خاش

امسال نیز در روز 13 آبان که میعادگاه ظلم‌ستیزی و دادخواهی علیه استکبار جهانی است مردم خاش جدی‌تر از سال‌های گذشته در تجمعی به همین مناسبت گرد هم آمده و تمامی اقشار مردم با حضور پرشور و باصلابت خود شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.
 



راهپیمایی استکبار ستیزی 13 آبان در قصرقند

راهپیمایی باشکوه یوم‌الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی امروز پنجشنبه همزمان با سراسر کشور با شرکت اقشار مختلف مردم و دانش‌آموزان قصرقند از مدرسه آفرینش آغاز شد، در این آیین ضد استکباری مردم یکپارچه و متحد با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر رژیم صهیونیستی» بار دیگر نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی به دنیا اعلام کردند.
 
 

 
راهپیمایی روز 13 آبان در هیرمند

راهپیمایی 13 آبان ماه با حضور دانش آموزان، مسئولین و اقشار مختلف جامعه در شهرستان هیرمند برگزار و شرکت کنندگان با شعار های کوبنده "مرگ بر آمریکا" نفرت و انزجار خود را از شیطان بزرگ اعلام داشتند.
 


 
طنین شعار مرگ بر آمریکا در گلشن

راهپیمایی عظیم 13 آبان با حضور وحدت‌آفرین مردم، مسئولان، روحانیون شیعه وسنی، دانش‌آموزان و دانشجویان در شهرستان گلشن برگزار شد.
 

 
تجلی استکبارستیزی مردم میرجاوه با خروش "مرگ بر آمریکا" در 13 آبان

درسالروز یوم الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، فریاد مرگ برامریکا ومرگ بر اسرائیل درشهرستان میرجاوه طنین اندازشد.



 
راهپیمایی 13 آبان در زابل
 
مردم همیشه در صحنه زابل امروز پنجشنبه با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان از ساعت ۹ صبح در مصلی المهدی این شهر با سردادن شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" یک بار دیگر انزجار خود را از استکبار و صهیونیست اعلام کردند.
 

راهپیمایی استکبارستیزی 13 آبان در نیمروز

راهپیمایی ضد استکباری یوم‌الله 13 آبان پیش با حضور پرشور آحاد مختلف مردم انقلابی نیمروز برگزار شد.
 

راهپیمایی ۱۳ آبان در هامون

راهپیمایی ۱۳ آبان ماه در شهرستان هامون به صورت اجتماع برگزار و شرکت کنندگان با شعار های کوبنده "مرگ بر آمریکا" نفرت و انزجار خود را از شیطان بزرگ اعلام داشتند.
 

راهپیمایی استکبارستیز 13 آبان در دلگان

راهپیمایی استکبارستیز 13 آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با شور و شکوه خاصی در شهرستان دلگان برگزار و مردم همیشه در صحنه با مشت‌های گره‌کرده خود فریاد "مرگ بر آمریکا" سر دادند.
 
 
راهپیمایی 13 آبان در سیب و سوران برگزار شد

راهپیمایی 13 آبان در شهرستان سیب و سوران با حضور مردم انقلابی و ولایتمدار برگزار شد و شرکت کنندگان انزجار و نفرت خود را از یزید زمانه در روز دانش آموز و مبارزه با استکبار جهانی نشان دادند.
 



انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcdjs0fjyt0ox6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما