تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۶
محمد جواد سجادی گفت: دولت سیزدهم با زنده کردن حس امید در دل مردم، در راستای حل مشکلات فوری آنان حتی از تعطیلی های روز جمعه خود در مقایسه با دولت اسبق گذشته است.
دولت سیزدهم حس امید را در دل مردم زنده کرده است/بدون تعطیلی در میان مردم
به گزارش عصرهامون محمد جواد سجادی، کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: حضور سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران به استان های محروم، علیرغم این که چندی پیش نارضایتی های مردم این استان ها به دلیل مشکلات فراوان مطرح شده بود حاوی پیامی ویژه و آن یعنی اولویت توجه به عقب ماندگی ها و محرومیت‌های موجود در استان های محروم همچون سیستان و بلوچستان است‌.

وی افزود: حضور میدانی و بازدیدهای سر زده ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور جدید در حالی صورت می‌گیرد که پس از شیوع و فراگیری اپدیمی کرونا در کشور، مسئولان اجرایی پاستور به سمت مدیریت اکواریومی روی آورده بودند.

این کارشناس مسائل سیاسی تصريح کرد: حسن روحانی رئیس جمهور وقت در 2 سال آخر فعالیت خود به بهانه کرونا هیچ‌گاه از تهران و حتی از ساختمان نهاد ریاست جمهوری به جز یکی دو مورد خارج نشد و مردم دیگر او را فقط از قاب تلویزیون در حال سخنرانی در اتاقش می‌دیدند.  

وی تصریح کرد: سفرهای سرزده و بدون هماهنگی قبلی از سوی رئیس دولت سیزدهم افکار عمومی را به یاد تصمیم‌های «یهویی» دولت حسن روحانی می‌اندازد و مانند تصمیمی که ساعت صفر بامداد برای افزایش قیمت بنزین گرفته شد، تصمیمی که به دلیل عدم وجود زمینه های لازم برای اجرا، مردم را غافلگیر و ناآرامی هایی را در کشور ایجاد کرد.

وی اضافه کرد: سفرهای استانی ریئس جمهور دولت سیزدهم جز فصل‌های آغازین کتاب خدا وی است، اگرچه عده‌ای این اقدامات را پوپولیستی ارزیابی کردند، اما نمی توان منکر دمیده شدن حس امید، دیده شدن و شینده شدن حرف مردمی شد که در حال دست وپنجه نرم کردن با مشکلات هستند و این اتفاق را می توان یک گام به جلو ارزیابی کرد.

سجادی خاطرنشان کرد: دولت تمام تلاش خود را به کار بسته تا توصیه های رهبر معظم انقلاب را عملیاتی کند و برقراری و گفت‌ و‌ گوی چهره به چهره با مردم عادی از جلوه‌های اصلی این تلاش است و تلاشی که خود را نهایتاً در مصوبات و تصمیمات این سفرها برای حل مشکلات مناطق محروم نشان داده است.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcbafb8zrhbasp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما