تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۹
فرماندار جدید شهرستان مرزی میرجاوه اولین روزهای کاری خود را با غبار روبی از گلزار شهدای گمنام و دیدار با خانواده شهدای شهرستان متبرک ساخت.
اولین هفته کاری فرماندار جدید میرجاوه با یاد شهدا متبرک شد
به گزارش عصرهامون؛به نقل از لادیز؛ ؛ مهدی جمشیدزهی سرپرست فرمانداری میرجاوه به همراه روحانیت معزز و اعضای شورای اداری با حضور در گلزار شهدای گمنام شهرستان میرجاوه ضمن قرائت فاتحه با آرمان های بلند شهیدان والامقام تجدید بیعتی دوباره نمودند.

سرپرست فرمانداری میرجاوه در این مراسم با حضور در گلزار شهدای گمنام این شهر ،شهدا را نگین و سند ولایت کشور دانست و از درگاه احدیت علو درجات برای شهدای انقلاب اسلامی را مسئلت نمود. همچنین سرپرست جدید فرمانداری میرجاوه با خانواده معظم شهدای شهرستان میرجاوه دیدار و گفتگو کرد.
 مهدی جمشیدزهی در این دیدار ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان والامقام،برای خانواده شهداء و جانبازان آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون نمود.
 


وی اظهار داشت:عزت،امنیت،و اقتدار کشور در منطقه و جهان مدیون مجاهدت ها،صبر و استقامت خانواده های سرافراز شهداء و ایثارگران کشور است.
 


فرماندار افزود: جامعه ایثارگران به ویژه والدین معظم شهدا حق بسیاری بر گردن جامعه و مسئولان دارند و همه باید تلاش کنیم تا رضایت مندی این خانواده ها که خواسته ای جز خدمت به مردم ندارند جلب شود.
همچنین در پایان با اهدای لوح سپاس از خانواده معظم شهیدان قدردانی شد.
 


 
انتهای پیام /
https://www.asrehamoon.ir/vdciv5azzt1a5p2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما