تاریخ انتشار :شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۷
رئیس اداره صنعت معدن و تجارت ایرانشهر؛

طرح تشدید نظارت بر بازار شب یلدا آغاز شد

مهرداد طاهری گفت: طرح تشدید نظارت سازمان صمت بر بازار شب یلدا در شهرستان ایرانشهر آغاز شده است.
طرح تشدید نظارت بر بازار شب یلدا آغاز شد
به گزارش عصرهامون مهرداد طاهری، رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: با در پیش بودن شب یلدا و افزایش تقاضا از سوی مصرف کنندگان برای اقلامی همچون خشکبار و شیرینی، میوه و ضرورت نظارت بر بازار کالا‌های مورد نیاز مردم طرح نظارتی یلدا از امروز یک هفته قبل از آغاز شب یلدا شروع و تا یکم دی ماه ادامه دارد.

وی افزود: اجرای طرح نظارت بازار با هدف کنترل قیمت ها و مقابله با تخلفات احتمالی در بازار عرضه کالاهای پر مصرف ویژه شب یلدا  همچون انواع میوه، شیرینی و خشکبار صورت خواهد پذیرفت.

این مقام مسئول تصریح کرد: بازرسی های مشترک دستگاه های نظارتی از جمله  اداره صنعت، معدن وتجارت، اتاق اصناف، شبکه بهداشت و درمان و تعزیرات حکومتی از واحدهای صنفی مرتبط با این امر تشدید خواهد شد.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای طرح نظارت بازار به ویژه شب یلدا تیم بازرسی شامل بازرسان اداره صمت و اتاق اصناف در قالب گشت های مشترک با حضور مستمر در بازار شهرستان ایرانشهر از واحدهای صنفی بر روند عرضه کالاهای مورد نیاز مردم نظارت می کنند.

وی اضافه کرد: اولویت نظارت بر قیمت های بازار بر کالاهای هدف از جمله آجیل، خشکبار، شیرینی، انواع میوه علی الخصوص هندوانه است‌.

طاهری با بیان این که بازرسی در دو شیفت صبح و بعد از ظهر انجام می شود، خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از گرانفروشی ،کم فروشی، مراتب را با شماره  ۱۲۴ ستاد خبری به اطلاع بازرسان اداره صمت ایرانشهر برسانند.

انتهای پیام https://www.asrehamoon.ir/vdcfyjdymw6djta.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما