تاریخ انتشار :جمعه ۱۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۹
امام جمعه ایرانشهر گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی، فصل جدیدی را در تاریخ مبارزات ضداستکباری گشود.
خط شهید حاج قاسم سلیمانی، در امتداد حرکت امام حسین(ع) و کربلا بود
به گزارش عصرهامون به نقل از پهره، حجت الاسلام و المسلمین عیسی بزمانی، امام جمعه شهرستان ایرانشهر در خطبه های نماز جمعه ایرانشهر بیان کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در اوج قدرت، صلابت به دشمنان ایران گفت من حریف شما هستم و آمریکا با شهادت این دلاور باید منطقه را ترک کند.

وی افزود: مسئولان همه بای بدانند شهادت سردار شهید سلیمانی یک مکتب است و امت اسلامی بر ادامه راه شهیدان قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس مصصم هستند و خروج آمریکا از منطقه تنها قصاص این دو شهید می دانند.

امام جمعه ایرانشهر تصریح کرد: : شهید سلیمانی سرباز گمنامی بود که به جز اندکی از اقداماتش آگاه نبودند و او سربازی بود که مسئولیت‌های دینی و اخلاقی خود در دفاع از مستضعفان به دور از همه اختلافات را احساس می‌کرد.

وی عنوان کرد: سردار سلیمانی شخصیتی بود که غیر از ابعاد اسلامی، عرفانی، اعتقادی و ارتباط نزدیکی و توکلی که بر خدا داشت و به دلیل همین توکل و اینکه از غیر خدا نمی‌ترسید، دارای بصیرت و بینش بلندی برای پیش‌بینی حوادث و شناختن طراحی‌های دشمن و زدن بدل و خنثی‌سازی این طراحی‌ها بود.

این خطیب جمعه گفت: پانزدهم دی ماه روز گزینش است و هر کس در هرجایی برود این مسئله و نکته مهم در موردش باید پرداخته شود و این مناسبت بر همه دست اندرکاران آن مبارک باشد.

وی اضافه کرد: پنجشنبه شهادت بانوی بزرگ اسلام حضرت زهرا (س) است و آن بانوی بزرگوار الگوی عفاف و پاک دامنی برای تمامی مادران مسلمان است.

گفتنی است در پایان اقامه نماز جمعه دعای طلب باران قرائت شد.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcjaxevouqexoz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما