تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۸
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ایرانشهر از برگزاری کارگاه آموزشی تبیین محتوایی بیانیه گام دوم انقلاب ویژه اعضای جوانان خبر داد.
برگزاری کارگاه تبیین محتوایی بیانیه گام دوم انقلاب در ایرانشهر
به گزارش عصرهامون محمدرضا کرد، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره گفت: کارگاه آموزشی تبیین محتوایی بیانیه گام دوم انقلاب با موضوع گام دوم قیام ویژه دبیران و اعضای فعال کانون های جوانان و دانشجویی با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین عبدالهی در محل دفتر تبلیغات جنوب شرق کشور برگزار شد.

وی با تاکید بر بهره گرفتن از رهنمودهای هدایت‌ گر رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، به جوانان، افزود: در راه ساختن ایران اسلامی، هرچه کوشاتر، شاداب تر و همراه با تعقل و اندیشه حضور داشته باشید.

این مقام مسئول تصریح کرد: امروز در این برهه حساس که دشمنان تمام قد در مقابل نظام اسلامی صف‌ آرایی کردند و با اجرای ترفندهای مختلف سعی در ضربه زدن به شریان‌های حیاتی کشور هستند مطالعه بیانیه گام دوم انقلاب ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: اعضای جوانان جمعیت هلال احمر می‌توانند با برنامه‌ ریزی دقیق در اجرای مراسم‌ هایی چون گفتمان‌ های دینی طیف وسیعی از جامعه را به سمت اهداف بیانیه گام دوم انقلاب هدایت کنند.

وی تصریح کرد: از تمامی ظرفیت‌ های این جمعیت در راستای برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع یاد شده در جمعیت هلال احمر استفاده می‌کنیم و محور این کارگاه‌ ها پاسخ به سؤالات جوانان درخصوص روش‌های تبیین و اجرای بیانیه گام دوم انقلاب است.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcammn6w49nya1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما