تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۵۵
در مراسم نواختن زنگ گلبانگ انقلاب در ایرانشهر مطرح شد؛

جوانان؛ از مخاطبان اصلی بیانیه گام دوم/ دهه فجر مظهر شکوه و عظمت کشور است

معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر گفت: باید جوانان و نوجوانان ما ضمن حفظ ارزش‌های انقلاب، با عزم راسخ به دنبال اهداف بلندی که در بیانیه گام دوم انقلاب و در راستای تشکیل تمدن نوین اسلامی آمده است باشند.
جوانان؛ از مخاطبان اصلی بیانیه گام دوم/ دهه فجر مظهر شکوه و عظمت کشور است
به گزارش عصرهامون به نقل از پهره؛ همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی مراسم گلبانگ انقلاب اسلامی با حضور علی شعبانی، معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر، حجت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی امام جمعه، شهر ستان و جمعی از اعضای شورای تامین، اعضای شورای اداری و آحاد مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن همایش دبیرستان فاروق اعظم(ص) این منطقه برگزار شد‌.

علی شعبانی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر با تبریک ایام الله دهه فجر، بیان کرد: نواختن زنگ انقلاب به معنای افتخار به رویداد بزرگی است که ۴۳ سال قبل مردم ایران در پی اراده به تغییر، با محوریت معمار کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران شکل دادند و این پیوند روز به روز عمیق تر و محکم تر شده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی احیای شکوه و عظمت و عزت تاریخی و تمدنی ایرانیان است که در دو قرن گذشته به سبب حکام ضعیف، غیر مردمی و بی تدبیر آسیب دیده و با انقلاب شکوهمند اسلامی، مردم ما در سایه عشق و اعتقاد به اسلام، استقلال و هویت ملی و فرهنگی و انسانی و سرزمینی خویش را باز یافتند.

این مقام مسئول تصریح کرد: امروز وقتی به گذشته تاریخ انقلاب اسلامی در ۴۳ سال گذشته نگاه می کنید و به عظمت و شکوهی که نصیب ملت ما شد، باید شکرگزار خداوند بزرگ باشیم که این نعمت را به ما ارزانی کرده است.

فرماندار ویژه ایرانشهر با تاکید بر ضرورت پرورش روحیه جوانان و نوجوانان نسل اول انقلاب به نسل امروز و فردا، اضافه کرد: باید نسل هایی تربیت کنیم که آگاه و مسئولیت پذیر باشند و با تأسی از شهدا، ادامه دهنده راه و آرمان های آن بزرگواران باشند.

شعبانی خاطرنشان کرد: باید جوانان و نوجوانان ما ضمن حفظ ارزش‌های انقلاب، با عزم راسخ به دنبال اهداف بلندی که در بیانیه گام دوم و در راستای تشکیل تمدن نوین اسلامی آمده است باشند و تمدن فراگیری که جهان و نظام متصمن شرافت، عزت، رفاه، آسایش و بهترین متد زندگی را برای بشر به ارمغان می آورد، هستند.

وی بیان کرد: مسئولیت ما در این راستا خدمتگزاری و انجام کار درست رفع مشکلات مردم است و نباید با بی تدبیری، مدیریت نادرست و سهل انگاری، و بوجود آمدن کمبودها در باورها و پیوند و دلبستگی مردم به انقلاب خلل وارد شود.

این مقام مسئول گفت: طنین زنگ انقلاب در این روز، یادآوری ورود امام راحل (ره) به کشور و دستاوردهای حاصل از زحمات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران (ره )و شهیدان عزیز است که باید با جان و دل پاسدار آن ها باشیم.

گفتنی است؛ در این مراسم از کتاب لاله های باغ دانش با نویسندگی معصومه اربابی و شهرام بمپوری رونمایی شد که بیان بخش هایی از زندگی شهدای دانش آموزان شهرستان ایرانشهر است.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcbssb88rhbawp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما