تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۴
در نهمین نظر سنجی پایگاه خبری عصرهامون، رسانه ای ترین نماینده مجلس، معاون استاندار، فرماندار و مدیر کل در سیستان و بلوچستان از نگاه خبرنگاران و رسانه های فعال در استان مشخص شد.
رسانه ای ترین مسئولین را خبرنگاران معرفی کردند/از صدرنشینی فرماندار زاهدان تا حضور چهره های جدید در جمع منتخبین
عصرهامون در نهمین سال متوالی به مناسبت روز خبرنگار، از میان مدیران مسئول و سردبیران خبرگزاری ها و رسانه های مکتوب و نشریات محلی و همچنین سایت های فعال و دارای مجوز در فضای مجازی سیستان و بلوچستان اقدام به یک نظر سنجی متفاوت کرد که طی آن خبرنگاران به چهار آیتم؛ نمایندگان مجلس، معاونین استاندار، فرمانداران و مدیران کل از نظر عملکرد رسانه ای و همکاری با جامعه خبری استان امتیاز و نمره قبولی دادند.

نحوه نظر سنجی به اینگونه بود که خبرنگاران از میان موارد مذکور در هر بخش بنا به تمایل به سه نفر از مسئولینی که از نظر آنها بیشترین ارتباط با رسانه را دارند از صفر تا ۲۰ امتیاز دادند، در نهایت نمره هرکدام از مسئولین به تفکیک در چهار بخش ذکر شده جمع و سه نفر اول در هر مورد، متناسب با نمره کسب شده معرفی شدند.

این نکته حائز اهمیت است که در این نظر سنجی از رسانه های دارای مجوز با گرایش ها و سلیقه های سیاسی مختلف در حوزه سیستان و بلوچستان استفاده شده و هیچگونه دخالتی از سوی عصرهامون در آن صورت نگرفته، ضمنا شماری از خبرگزاری ها و رسانه های مکتوب از شرکت در نظر سنجی امتناع و دلیل آن را گلایه مدیران بعد از اعلام نمرات مطرح کردند.

این نظر سنجی نشان داد در بخش نمایندگان مجلس، "حسینعلی شهریاری" نماینده مردم زاهدان با کسب ۲۶۷ امتیاز به عنوان اولین نماینده، "فداحسین مالکی" نماینده مردم زاهدان با کسب ۱۸۰ امتیاز به عنوان دومین نماینده و "محمد سرگزی" نماینده مردم زابل با کسب ۱۵۰ امتیاز به عنوان سومین نماینده از نظر جامعه خبری استان، رسانه ای ترین نمایندگان مردم در سیستان و بلوچستان معرفی شدند.

از معاونین استاندار "رحمدل بامری" معاون سیاسی اجتماعی با کسب ۲۲۲ امتیاز به عنوان رسانه ای ترین معاون استاندار انتخاب شد، همچنین "عباسعلی ارجمندی"  معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار با کسب ۲۰۰ امتیاز دومین معاون و "داوود شهرکی" معاون اقتصادی استاندار با کسب ۱۵۳ امتیاز به عنوان سومین معاون استاندار، رسانه ای ترین معاونین استانداری سیستان و بلوچستان معرفی شدند.


 
از میان فرمانداران استان، اما "ابوذر مهدی نخعی" فرماندار زاهدان با کسب ۲۲۱ امتیاز به عنوان اولین فرماندار، "صاحب گل صالحی" فرماندار خاش با کسب ۹۰ امتیاز فرماندار دوم و "جواد سپاهی" فرماندار چابهار با کسب ۸۷ امتیاز به عنوان سومین فرماندار، رسانه ای ترین فرمانداران در استان معرفی شدند.

از میان مدیران کل ادارات و روسای سازمان ها، "حامد آرامش" مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با کسب ۱۳۵ امتیاز به عنوان اولین مدیرکل، "رضا عباسی" مدیرکل انتقال خون با کسب ۱۱۳ امتیاز دوم و  "حسین مسکرانی" مدیر کل ارشاد و "شهریار شهرکی" مدیر کل بیمه سلامت با کسب ۷۸ امتیاز در رتبه سوم قرار گرفتند و به عنوان رسانه ای ترین مدیرکل های استان معرفی شدند.

پایگاه خبری عصرهامون ضمن تبریک روز خبرنگار به جامعه رسانه ای از خبرگزاری های ایرنا، فارس، ایسنا، ایلنا، شبستان، برنا، دفاع پرس و روزنامه های طلوع زاهدان، صبح زاهدان، همشهری، اطلاعات، کار و کارگر، و هفته نامه های صدگنج، و تلکی، و پایگاه های خبری اوشیدا، شستون، زاهدنیوز، گندم خبر، صدای بلوچ، پهره، چهاربهاران، آخرین خبر، سکایی نیوز و زنان بلوچ که در این نظر سنجی همکاری کردند تشکر می کند.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcbwgb8zrhbsfp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها