تاریخ انتشار :جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۲۶
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون ۲۷ کیلومتر از جاده مرزی «ریگ ملک» شهرستان میرجاوه که به دلیل نامناسب بودن روکش آسفالت موجب سختی های فراوانی برای مردم منطقه شده بود، آسفالت شده که این روند در قالب فازهای بعدی همچنان ادامه دارد.
۲۷ کیلومتر از جاده مرزی «ریگ ملک» آسفالت شد
 به گزارش عصرهامون، حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان وبلچستان در حاشیه بازدید از جاده ریگ ملک میرجاوه بیان کرد: یکی از اولویت‌ های استان راه است در این راستا در دستور کار قرار داریم تا جاده مرزی ریگ ملک را تا روتک ادامه دهیم تا اتصال بین روستاهای مرزی و مسیر رفت آمد مرزبانان نیز تسهیل شود.
 
وی افزود:  از ابتدای روی کار آمدن دولت سیزدهم تاکنون در منطقه شمال استان ۷۳ کیلومتر راه دوبانده تحویل شد و تا پایان سال ۷۰ کیلومتر دیگر نیز تحویل می شود.
 
استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: در منطقه جنوب استان نیز تا شهریور ۷۰ کیلومتر جاده دوبانده تحویل خواهد شد و ۷۰ کیلومتر دیگر نیز تا پایان سال تحویل می شود.
 
وی ادامه داد: ۲۲ کیلومتر جاده ایرانشهر به خاش، ۲۰ کیلومتر جاده کاروان به کنارک و ۱۵ کیلومتر جاده چابهار به کنارک نیز آسفالت شده است.
 
مدرس خیابانی تصریح کرد: ۳۰۰ کیلومتر راه روستایی نیز آسفالت شده و ۸ پل بزرگ استان در دستور کار قرار گرفته که پل صفرزهی و حمیری از آن جمله است و پل نهراب نیز به بهره برداری رسیده، همچنین پل شیله نیز تا پایان سال به مرحله بهره‌برداری می‌ رسد.
 
وی خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم از مزیت های گردشگری و ساحلی خود استفاده کنیم باید بتوانیم راه های خود را توسعه دهیم.
 
استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: سیستان و بلوچستان با وجود اینکه رتبه سی ام تصادفات را دارد اما متاسفانه رتبه اول کشته شدگان ناشی از سوانح رانندگی را نیز داراست که علت عمده آن نیز تصادفات رخ به رخ ناشی از جاده های دوطرفه است.
 
انتهای پیام/س
  https://www.asrehamoon.ir/vdcaawn6y49nmm1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها