تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۷
وزیر کشور در زاهدان : دشمنان حاضر نیستند وحدت شیعه و سنی، بلوچ و غیر بلوچ و آرامش استان را ببینند.
اتحاد و انسجام اقوام و مذاهب کشور اجازه نمیدهد دشمن وحدت بین آن ها را دچار خدشه کند
به گزارش عصرهامون احمد وحیدی، وزیر کشور در سفر به زاهدان با اشاره به اتفاقات اخیر بیان کرد: در پی حوادث تلخ زاهدان که توسط عده ای آشوبگر منجر به خسارت و تخریب های زیادی به اموال مردم و دستگاه های دولتی و خدمات رسان و باعث جان باختن تعدادی از هموطنان شد، جهت بررسی ابعاد ماجرا به زاهدان سفر کردم.

وی ضمن تسلیت به خانواده های داغدار این حادثه افزود: حافظان و مدافعان امنیت کشور توسط عده‌ای اغتشاشگر مورد حمله واقع شدند و مردمان بلوچ با حفظ امنیت و مرزها نقش مهمی در تحکیم نظام اسلامی دارند و امیدواریم این آلام و مشکلاتی که برای مردم به وجود آمده برطرف شود.

وحیدی با ابراز امیدواری از امنیت و آرامشی که در حال حاضر در استان برقرار است بر روند توسعه و پیشرفت سیستان و بلوچستان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه دشمنان وحدت و امنیت شیعه و سنی را نمی خواهند، اذعان کرد: دشمنان چه در قالب دولت‌های حامی تروریست و چه تروریست‌هایی که در آن سوی مرزها هستند، حاضر نیستند وحدت شیعه و سنی، بلوچ و غیر بلوچ و آرامش استان را ببینند. پس همه ما باید دست به دست هم داده و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بزنیم.

وزیر کشور با اشاره به آغاز هفته وحدت که بر یکپارچگی همه پیروان مکتب دین مبین اسلام تاکید دارد، گفت: همه ما به نبی اکرم(ص) عشق می‌ ورزیم و باید با اتحاد و انسجام نشان داد که هیچ دشمنی نمی‌تواند وحدت عمیق بین طوایف، اقوام مختلف و مذاهب کشور را دچار خدشه کند و توطئه‌های حامیان غربی، صهیونیستی و مزدوران تروریست و تجزیه طلب نخواهند توانست در صفوف بهم پیوسته ما رخنه کنند.

وی با اشاره به تصمیات و برنامه های دولت برای جبران خسارت های ایجاد شده توسط اغتشاشگران و آشوبگران در زاهدان خاطرنشان کرد: آمارهای گسترده ای از تخریب اموال عمومی مردم ارائه شده که باید بررسی و برای آن راهکاری سنجیده و برنامه ما این است که پس از بررسی، تصمیم‌گیری برای جبران خسارت ها انجام شود.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcbz8b85rhbswp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها