تاریخ انتشار :جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۸
فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر گفت: راهپیمایی 13 آبان نمایش اقتدار ایران قوی بود.
راهپیمایی 13 آبان نمایش اقتدار ایران قوی بود/رمز اقتدار کشور وحدت اسلامی است








به گزارش عصرهامون محمد هراتی، فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: ملت ایران همچون همیشه امروز روز ۱۳ آبان هم با اقتدار به میدان آمده اند تا به دنیای استکبار جهانی بفهمانند که هیچ وقت به دسیسه های شوم خود در راستای جمهوری اسلامي دست نخواهند یافت.


وی افزود: یکی از اهداف اصلی دنیای استکبار ایجاد تفرقه و بر هم زدن وحدت بین برادران اهل سنت و اهل تشیع است.


این مقام مسئول تصریح کرد: در حقیقت تمام جنایات ایادی استکبار آمریکا و صیهونیست موجی از تنفر را در دنیا به وجود آورده که مردم با بصیرت ایران هیچ وقت آن ظلم ها و جنایات را فراموش نخواهند کرد.

وی اضافه کرد: عزت، استقلال و سربلندی و اقتدار برای ملت ایران بسیار حائز اهمیت بوده که با حفظ وحدت و انسجام عظمت خود را به جهانیان نشان خواهند داد.


هراتی خاطرنشان کرد: در حقیقت نوجوانان و جوانان  امروز پرچمداران آینده عرصه نظام اسلامی هستند چرا که در دوران جنگ تحمیلی هم همین قشر توانستند با سازماندهی نیروهای مردمی در تحولات نظام اسلامی مثمر ثمر واقع شوند.


وی عنوان کرد:  در جنگ تحمیلی دانش‌آموزان کارهای بزرگی انجام دادند که ۳۶ هزار دانش‌آموز تقدیم نظام و انقلاب شده که امید است دانش آموزان عزیز روش زندگی شهید فهمیده را الگویی  برای ساختن آینده و دستیابی به موفقیت قرار بدهند. 

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcjm8evyuqeioz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما