> وعده معاون وزیر نفت به مردم سیستان | عصر هامون
تاریخ انتشار :شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۱۰
گازرسانی به حوزه سیستان به‌زودی تکمیل می‌شود؛

وعده معاون وزیر نفت به مردم سیستان

معاون وزیر نفت در امور گاز اعلام کرد که بسیاری از پروژه‌های صنعت گاز پیش از دهه فجر امسال گشایش می‌یابند و گازرسانی به حوزه سیستان هم به‌زودی تکمیل می‌شود.
وعده معاون وزیر نفت به مردم سیستان
به گزارش عصرهامون، مجید چگنی در جریان روز دوم سفر به این استان، با حضور در فرمانداری ویژه شهرستان زابل، در نشست مشترک با فرماندار زابل، نمایندگان حوزه سیستان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی و منطقه‌ای شرکت کرد.

وی گفت: اولویت دولت سیزدهم از نخستین‌ روز آغاز به‌کار خدمتگزاری به مناطق کم‌برخوردار و جبران عقب‌ماندگی‌ها بوده و هست.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران افزود: بارها تاکید کردیم که هیچ مشکل و محدودیتی در صدور مجوزها و تأمین مالی برای پیشبرد طرح‌ها و پروژه‌های گازرسانی نداریم.

چگنی تصریح کرد: تعدادی از پروژه‌های گاز به‌زودی و پیش از آغاز دهه فجر گشایش می‌یابند و هیچ پروژه‌ای برای بهره‌مندی مردم معطل نمی‌ماند و گازرسانی به منطقه سیستان هم ان‌شاءالله در آینده‌ای نزدیک تکمیل می‌شود.

حسین سنجرانی، فرماندار زابل و معاون استاندار هم در سخنانی با قدردانی از اقدام‌های انجام‌شده در حوزه سیستان، گفت: پروژه‌های گاز در این منطقه به‌طور مطلوبی پیش می‌رود اما باز هم لازم است توجه ویژه‌ای به این‌ منطقه شود زیرا تا شعله‌های گاز در خانه‌های مردم روشن و طرح‌ها تکمیل نشوند، اقدام‌ها برای هموطنان ملموس نخواهد بود.

وی تأکید کرد: امیدواریم با برنامه‌ای مسنجم شاهد بهره‌مندی بیش از ۷۰ درصدی مردم از این نعمت باشیم و اگر تمرکز کار بر علمک‌گذاری باشد پیشرفت خوبی در روند گازرسانی خواهیم داشت.

حبیب‌الله دهمرده، نماینده زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون در مجلس شورای اسلامی نیز در این‌ نشست با اشاره به ضرورت اجرای فرآیند علمک‌گذاری، بر شتاب‌بخشی پروژه‌های گازرسانی حوزه سیستان و شهرهای حوزه انتخابیه‌اش تاکید کرد.

محمد سرگزی، نماینده زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون در مجلس شورای اسلامی در سخنانی با انتقاد از رویه کند گازرسانی به این منطقه در سال‌های گذشته، اظهار امیدواری کرد که به‌زودی شاهد تکمیل پروژه‌های در حال اجرا باشیم.

وی گفت: انتظار ما این است که عملیات علمک‌گذاری شهر زابل بعد از تکمیل اجرای خط تغذیه و انتقال گاز به سرعت انجام شود.

این نماینده مجلس همچنین بر شتاب‌بخشی به تکمیل پروژه گازرسانی به شهر دوست‌محمد تأکید کرد.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcgyx9qtak9n74.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها