تاریخ انتشار :جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۴۰
معاون مدیرکل و مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان ایرانشهر خبر داد:  

شرکت ۲ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش ایرانشهر

 معاون مدیرکل و مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان ایرانشهر گفت: آزمون در ١١ حوزه با ۲ هزار و ۳۰۵ داوطلب که از این تعداد یک‌هزار و ۷۲۸ داوطلب خانم و ۵۷۷ داوطلب آقا در رشته آموزگاری ابتدائی برگزار شد.  
شرکت ۲ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش ایرانشهر
به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون»، حسین بامری در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: ایجاد وحدت رویه با کمترین نارسایی در حوزه آزمون مورد تأکید بوده و انتظار داریم تا دستگاه‌های متولی در کنار ما برای هر چه‌بهتر برگزارشدن این آزمون باشند.
 
 وی افزود: در روز جمعه ۱۸ اسفند، ۲ هزار و ۳۰۰ داوطلب در ۱۱ حوزه برای استخدام در آموزش‌وپرورش با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
 
 این مسئول تصریح کرد: آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش شهرستان ایرانشهر در سطح حوزه‌های مدیریت آموزش‌وپرورش امروز جمعه ۱۸ اسفندماه برگزار شد.
 
 وی اظهار کرد: این آزمون در ١١ حوزه (هشت حوزه خواهران و سه حوزه برادران) با ۲ هزار و ۳۰۵ داوطلب که از این تعداد یک‌هزار و ۷۲۸ داوطلب خانم و ۵۷۷ داوطلب آقا در رشته آموزگاری ابتدائی برگزار شد.
 
 بامری اضافه کرد: تمامی تمهیدات و اقدامات لازم برای برگزاری این آزمون در سطح شهرستان با بسیج ظرفیت‌های شهرستان در نظر گرفته شد تا این آزمون به نحو احسن به اجرا درآید و جا دارد از همکاران اداره کل و ناظرین، سازمان مدیریت، نمایندگان سنجش و تمامی همکاران ستادی و حوزه عوامل اجرایی این آزمون و فرمانداری ویژه شهرستان و سایر ادارات و ارگان‌ها که همگام با ما تلاش داشته‌اند کمال تقدیر و تشکر را داشته باشیم.
 
 همچنین عطاالله شه بخش، معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ایرانشهر بیان کرد: برای برگزاری هر چه‌بهتر این آزمون ما و تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان در کنار آموزش‌وپرورش بودیم تا آزمون به بهترین شکل ممکن برگزار شود.
 
 وی افزود: پیش‌بینی‌ها و اقدامات لازم برای حوزه‌های اجرای آزمون استخدامی سطح شهرستان ایرانشهر مورد بررسی قرار و تمهیدات لازم هر هم صورت‌گرفته است.
 
 انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdciryaz3t1aqq2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما